1. خانه
  2. اخبار
  3. موفقیت های واحد یزد در نمایشگاه دستاوردهای ۳۰ ساله انقلاب و آموزش عالی استان

موفقیت های واحد یزد در نمایشگاه دستاوردهای ۳۰ ساله انقلاب و آموزش عالی استان

دانشگاه آزاد اسلامی یزد از جمله نهالهایی بود که در بطن انقلاب متولد و زیر چتر انقلاب رشد و امروز به درخت تنومندی تبدیل شده در سی امین سالگرد انقلاب با حضور و ارائه دستاوردهای خود در نمایشگاه های استان، توانمندی های خود را ارائه کرد.
 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز " ؛ نمایشگاه دستاوردهای ۳۰ ساله انقلاب در طول دهه مبارک فجر با حضور حجه الاسلام صدوقی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، استاندار، شهردار و جمعی از مسئولین ارگانها و تشکلهای دولتی و غیردولتی در حسینیه آقای یزد افتتاح و نهایتاً شب ۲۲ بهمن ماه به کار خود پایان داد.
در این نمایشگاه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ۱۲۰ غرفه در فضایی به وسعت ۶ هزار مترمربع به صورت سرپوشیده و روباز طراحی شده بود که این تعداد ۹۴ غرفه متعلق به دستگاهها و نهادهای دولتی و ۲۶ غرفه نیز به تشکل های غیرودلتی اختصاص است.
دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز با حضور در این نمایشگاه که با عنوان سیمرغ برگزار شد، با ارائه اختراعات، طرحههای پژوهشی، مقالات علمی، چاپ کتب و … عملکرد گتسرده خود را به مرحله ظهور گذاشت.
همچنین واحد یزد در نمایشگاهی با عنوان نمایشگاه دستاوردهای سی ساله مراکز اموزش عالی استان یزد که در سالن فجر دانشگاه یزد با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد گشایش یافت، شرکت فعال داشت.
در این نمایشگاه دانشگاههای یزد از جمله دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، علوم پزشکی شهید صدوقی، آموزشکده فنی و مؤسسات آموزش عالی استان و … شرکت داشتند و مراکز آموزش عالی دستاوردهای خود را در قالب عکس، پوستر، بروشور، کتاب، نشریه، ابداعات و اختراعات و … ارائه نمودند.
همچنین در حاشیه آن، عکس انقلاب نیز برپا شد که ۱۰۰ عکس از زمان مبازره مردم استان علیه رژیم پهلوی به نمایش گذاشته شد.
دانشگاه آزاد اسلامی یزد با تکمیل ۲ غرفه دانشگاه و مراکز آموزشی سما حضور مؤثری را در این نمایشگاه داشته و با آرمانهای انقلاب تجدید پیمان کرد./

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست