1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نخستین « دو روزه عکاسان گیلان » برگزار می شود

نخستین « دو روزه عکاسان گیلان » برگزار می شود

نخستین « دو روزه عکاسان گیلان » در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) شهرستان رشت در استان گیلان برگزار می شود

دو روزه عکاسان گیلان  به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، الوند رضازاده ، رئیس انجمن عکاسان رشت درباره شکل و محتوای این همایش دو روزه گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری همایش « نخستین دو روزه عکاسان گیلان » هستیم که این همایش از روز چهارشنبه ۱۹ اسفند ماه جاری به مدت دو روز در محل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء رشت برگزار خواهد شد.

 

رضازاده در ادامه بیان کرد: در این همایش دو روزه کارگاه های آموزشی عکاسی برگزار شده و ثبت نام کارگاه ها از طریق شماره های اعلام شده در پوستر و مراجعه حضوری به دفتر انجمن عکاسان رشت صورت می گیرد و بعد از هر کارگاه جلسات سخنرانی در حوزه های مختلف برگزار می شود.

 

دو روزه عکاسان گیلان رضازاده در انتهای کلامش اظهار داشت: در پایان این دوره دو روزه از سوی دفتر انجمن عکاسان رشت به تمام شرکت کنندگان گواهی شرکت اهدا خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: این همایش به نشست های تخصصی عکاسی و همچنین نمایش و نقد دو فیلم ازعکاسان برتر جهان اختصاص دارد که در این نشست ها ازمدرسان دانشگاه و متخصصان هر حوزه دعوت شده تا در این نشست ها حضور یابند.

رییس انجمن عکاسان رشت در پایان گفت: اختتامیه این همایش دو روزه، عصر روز پنجشنبه ۲۰ اسفند ماه سال جاری ساعت ۱۹ در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) شهر رشت برگزار می شود.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
کتاب « هفت مجموعه عکس مستند » منتشر شد
پسین
با حضور معاون امور تعاون وزیر تعاون، نمایشگاه عکس تعاون گشایش یافت

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست