عنوان نمایشگاه:

نخستین جشنواره شکوه حماسه

نوع نمایشگاه : گروهی
تعداد قطعه : 50
در قالب عکس های: رنگی و سیاه وسفید

نخستین جشنواره شکوه حماسه

قاب نخست :

بسم الله الرحمن الرحیمبیانیه هیات داوران جشنواره عکس شکوه حماسه22 بهمن باید سرمشق ما باشد در طول زندگی و برای نسل های آینده
حضرت امام خمینی(ره)هیئت داوران جشنواره عکس شکوه حماسه ضمن گرامیداشت و قدرداني از شرکت فعال هنرمندان عکاس کشور در این جشنواره نکاتی را یادآور می¬شود.
1. جشنواره عكس شكوه حماسه، كه با همت انجمن عكاسي بسيج هنرمندان استان آذربايجانشرقي و با هدف ادامه حركت آرماني در محوريت انقلاب اسلامي و در موضوع راهپيمايي روز 22 بهمن برگزار گرديده، اميد است كه اين حركت ارزشمند فرهنگي در دوره هاي آينده در محوريت مذكور تداوم يابد.
2. هيئت داوران ضمن تایيد و ضرورت تنوع در آثار ارائه شده خاطر نشان مي سازد كه هنرمندان عكاس مي توانند در جهت رسيدن به يك هويت ويژه هنري و دستيابي به زبان و بياني جديد در هنر عكاسي كه مسير آينده عكاسي در حوزه آثار فاخر ارزشی را رقم می زند، تلاش نمايند.
3. علی رغم اینکه محورهای موضوع جشنواره به گونه ای انتخاب گردیده بود که بتوان در قالب عکس نمود پیدا کند اما هنرمندان محترم کمتر به مصورهای مندرج در فراخوان توجه نموده بودند.
4. انجام امور دبیرخانه جشنواره به گونه ای بود که هیئت داوران بدون هیچ مشکلی در سیر، به داوری پرداختند.
5. با توجه به هزینه های بالای تهیه ، ویرایش و ارسال عکس هیئت داوران امیدوار است تا برگزارکنندگان در جشنواره های بعدی عکس امکان پرداخت مبلغ بیشتری را به عنوان حق التالیف و جوایز در نظر بگیرند تا ایجاد انگیزه بیشتری برای شرکت کنندگان در این جشنواره ها بوجود آید.
6. هيئت داوران از مشاركت و همكاري ، فرهنگسراي ولاء، انجمن عكاسان انقلاب و دفاع مقدس و پايگاه عكس چيليك كه نقش مهمي را در برگزاري جشنواره سراسری عکس شکوه حماسه داشتند تشكر و قدرداني خود را ابراز مي نمايد.
7. هيئت داوران ضمن آرزوي توفيق روز افزون براي كليه عزيزان شركت كننده، بعد از انجام سه مرحله داوري از بين 1771 اثر ارسالي به دبيرخانه جشنواره از 238 عكاس 50 اثر از 46 عكاس را منتخب اعلام مي نمايد.
با آرزوی توفیق برای تمامی دست اندرکاران و هنرمندان عرصه های فرهنگی مصور
محمد حسین حیدری
فرهاد سلیمانی
بهزاد پروین قدس

گره
دومین مسابقه عکس فرش دستباف
مطالب مرتبط با این نگارخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست