1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نخستین سالانه عکس دانشجویان رشته عکاسی دانشگاه تهران

نخستین سالانه عکس دانشجویان رشته عکاسی دانشگاه تهران

نخستین سالانه عکس دانشجویان رشته عکاسی دانشگاه تهران با ارایه عکس و برگزاری نشست هایی با موضوع هایی مرتبط با عکاسی در نگارخانه ی تهران برگزار می شود.

 unnamedالبه گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه که در طی نشر فراخوانی به بار نشسته است تعداد عکس هایی از دانشجویان رشته عکاسی دانشگاه تهران ارایه شده است.

عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب اعلام معرفی شده اند: هادی آزادبخت، آزاده اوجی، میلاد پروز، ناهید پوزش، مژگان تاج الدینی، نسیم حقیقی، حبیبه خاتمی، سحر خزایی، حوریا رجب زاده، علی رزاق منش، غزاله رضایی، حسین روشن بخت، شادی ظفر، سارا عباس پور، مهدی فروغی، سلمان فرهادی، امیرحسین کردونی، نگار لطیفیان، افروز مصلایی پور، زینب مهدوی، فرانه ولدخانی و رضا یاوری .

این سالانه نگاهی خواهد داشت به فعالیت های عکاسانه دانشجویان این دانشگاه در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد که در سال گذشته صورت گرفته است.
لازم به توضیح است که ابتدا فراخوانی برای جمع آوری آثار دانشجویان عکاسی این دانشگاه منتشر شد و در ادامه آثار توسط تعدادی از اعضاء هیئت علمی و مدرسین رشته عکاسی انتخاب و داوری شدند.

در بخشی از قاب نخست این نمایشگاه عکس آمده است: مجموعه پیش رو را می توان تا حد زیادی چکیده و منعکس کننده عکاسی این دانشگاه در یک سال گذشته دانست.
نخستین سالانه عکس دانشگاه تهران فقط به نمایش آثار محدود نخواهد بود و هم زمان با برپایی این نمایشگاه، نشست هایی با سخنرانی مدرسین (فرشید آذرنگ ، محمد ستاری ، مهرداد نجم ابادی ، مهران مهاجر ، آبنوس البرزی )، پژوهشگران (حمیدرضا ششجوانی) و عکاسان برجسته (عباس کوثری ، هنگامه گلستان ، محمود کلاری ، محمدرضا میرزایی) و با هدف ایجاد فضای نقد و گفتگو برگزار خواهد شد.

سالانه عکس دانشجویان رشته عکاسی

آثار به نمایش درآمده در کنار نشست ها و سخنرانی ها، می تواند زمینه را برای نگاهی جدی تر به عکاسی آکادمیک و هم چنین تعامل بیشتر میان دانشجویان دانشگاه های مختلف فراهم آورد.
حضور در این جلسات برای همه‌ی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.
نخستین سالانه عکس دانشجویان رشته عکاسی دانشگاه تهران به همت دانشجویان رشته عکاسی ساعت ۱۳ روز یکشنبه ۸ اسفند ماه جاری گشایش یافته و تا پایان روز چهارشنبه ۱۱ اسفند ماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای حضور علاقمندان است.
نگارخانه‌ی تهران در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان قدس، روبروی بزرگمهر، پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران واقع شده است.
خبر: باران عطایی

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس « انسان معاصر » در اراک
پسین
نمایشگاه گروهی عکس طبیعت مازندران در مازندران

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست