1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نشست آموزشی «در همسایگی نگاه» در رشت برگزار می شود

نشست آموزشی «در همسایگی نگاه» در رشت برگزار می شود

در ادامه سلسله برنامه های آموزشی «در همسایگی نگاه« انجمن عکاسان رشت در قالب همایش های تخصصی عکاسی ازه ترین نشست این برنامه را برگزار می کند.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، الوندرضازاده ریاست انجمن عکاسان رشت هدف از برگزاری این همایش ها در ادامه سلسله نشست های آموزشی سالهای پیش_ خبر داد و مجموعه این فعالیت های آموزشی را به منظور توان افزایی اعضای انجمن، دانشجویان عکاسی و عکاسان آزاد استان گیلان برشمرد و افزود: برنامه پیش رو در ۲بخش و در تاریخ ۲۲ اَمراد جاری در سالن دکتر رحمدل مجتمع خاتم الانبیا(ص) و به صورت رایگان برگزار می شود. استاد مهمان بخش نخست همایش آقای پدرام میرصادقی از اساتید مدرس عکاسی دانشکده خبر و از عکاسان خبره و توانای عکاسی منظره می باشند که درباره اصول پایه در عکاسی منظره به بیان مطلب خواهند پرداخت.
پدرام میرصادقی پیرامون عکاسی و دید عکاسانه معتقد است: «از دیرباز علاقه انسان به طبیعت و شکل زندگی درون آن ، باعث شده نگاه ویژه ای به آن داشته باشد.
نگاه ما به چشم انداز همواره با تامل و تفکر و درکی از چگونگی پیدایش زندگیست، از این رو یکی موثر ترین روشهای بیان انتزاع خود را در به تصویر کشیدن آن یافتیم .
از میان انبوه شکلهای نقاشی و مجسمه سازی ، عکاسی به عنوان یک روش در ثبت به خدمت ما گرفته شد و هم اکنون در عصر دیجیتال، فناوری های جدید این امکان را برای همگان فراهم کرده اند تا تصاویر ذهنی خود را خلق کنند؛ اما همیشه چالش هایی در مسیر یادگیری و پیشرفت ما برای رسیدن به بهترین نتیجه وجود دارد .
کارگاه پیشرو در مورد مطالبی صحبت می کند که یک عکاس باید بداند تا توانایی حرکت به سمت یک ثبت موفق را بدست آورد .
ابزار خود را بشناسد. تعریف درستی از سبک ها بداند و نگاه شخصی خود را کشف کند. پس تلاش می شود تا با بیان نکات و مفاهیم پایه ، درک درستی از عکاسی چشم انداز بدست آوریم».
استاد مهمان بخش دوم برنامه مهندس مسعود جلالی تکنسین تعمیرات دوربین های دیجیتال نمایندگی مرکزی کانن گیلان و نماینده شرکت ایده آل دوربین در استان گیلان هستند.
مهندس جلالی پیرامون موضوع: «چطور از دوربین و تجهیزات عکاسی خود نگهداری کنیم» با حاضرین به صحبت خواهند پرداخت و در این جلسه به تجهیزاتی که ایمنی دوربین را بالا می برند اشاره می کنند. ایشان همچنین طریقه استفاده صحیح از کیت تمیزکننده دوربین که جهت نظافت دوربین و لنز بعد از هر جلسه عکاسی در محیط بیرون به کار می رودبه صورت عملی اشاره خواهند داشت و نحوه استفاده از کیت در تمیز کردن سنسور و میرور باکس ازموارد مورد اشاره دیگر ایشان خواهد بود.
یکی از سرفصل های مورد اشاره در صحبت های مهندس جلالی اشاره به هشدارها(اِرورها) و خطاهای شایع که برای دوربین های عکاسی کانن رخ می دهد خواهد بود.

این جلسه ها و کارگاه ها در محل «انجمن عکاسان رشت» به صورت دایمی و پیوسته برگزار خواهد شد.
همچنین ازسوی مهندس جلالی ومدیریت فروشگاه مرکزی کانن آقای مهندس زری دوست مزایایی جهت انجام خدمات و تعمیرات، ویژه اعضای انجمن عکاسان رشت در نظر گرفته شده است که در این جلسه به اطلاع خواهدرسید.
متقاضیان و علاقمندان برای شرکت در این نشست آموزشی رایگان که عصر روز دوشنبه ۲۲ اَمرداد از ساعت ۱۷ تا ۲۰ برگزار می شود، بایستی از طریق شماره های: ۰۹۱۱۱۳۴۵۷۴۱ و ۰۹۱۱۲۳۱۸۸۹۸ اقدام به ثبت نام نمایند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
کارگاه «عکاسی مستند در شالیزار» برگزار می شود
پسین
برگزاری دوره آموزش « ترکیب بندی در عکاسی »

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست