1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نشست آموزشی « عکاس ماه » با حضور « هادی ابراهیمی » برگزار می شود

نشست آموزشی « عکاس ماه » با حضور « هادی ابراهیمی » برگزار می شود

سومین جلسه از سلسله نشست های «عکاس ماه» با هدف تحلیل آثار عکاسان با حضور «هادی ابراهیمی» عصر چهارشنبه ۲۶ دی ماه ۱۳۹۷ در محل دفتر این رسانه برگزار می شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک (Chiilick.com) در این نشست که با حضور تنی چند از عکاسان و کاربران برتر و همسفران موفق و همچنین علاقه مندان به حضور در مباحثی به دور از تعارفات معمول برگزار می شود، نگاه عکاس « هادی ابراهیمی » در نشست عکاس ماه با نمایش مجموعه عکس «دگر من ها» مورد نمایش و ارزیابی قرار می گیرد.
هادی ابراهیمی متولد آبان ماه سال ۱۳۶۹ از شهر ارومیه و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته عکاسی در دانشگاه هنر است.
ابراهیمی به تازگی در نمایشگاهی گروهی با عنوان «الف» شرکت داشته و مجموعه ای ایده پردازانه را با محوریت تاثیرگزاری و تاثیرپذیری فرد بر فردیت هر انسانی را به نمایش گذاشته است.
مجموعه عکس های یاد شده به عنوان بخش عملی پروژه پایان نامه مقطع کارشناسی رشته عکاسی این دانشجو به شمار رفته که یکی از بخش های مجموعه عکس های نمایشگاه «الف» را به خود اختصاص داده است.

میهمان بعدی جلسه عکاس ماه و مجموعه نشست های تخصصی نمایش و نقد نگاه عکاسان پایگاه عکس چیلیک « جمال صالحی » خواهد بود.
« جمال صالحی » از جمله عکاسان حرفه ای و پرتلاشی است که با حضور در کشور عراق مجموعه ای متفاوت را برای بایگانی عکس های خود رقم زده است.

مجموعه نشست های تحلیلی عکاس ماه با حمایت پایگاه عکس چیلیک و مدیریت و برنامه ریزی عکاس و کارشناس #مهدی_سروری تعریف شده و قصد دارد تا به دور از تعارفات معمول، در محیطی با نشاط، پژوهش محور و واقع بینانه به مقوله نقد نگاه، نسبت به معرفی صاحبان نگاه و استعداد، در عرصه عکاسی اقدام نماید.
علاقه مندان جهت اعلام حضور در این برنامه می توانند به نشانی جدید پایگاه عکس چیلیک (Chiilick.com) مراجعه و یا با شماره: ۸۸۳۴۸۸۲۴ تماس حاصل نمایند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه گروهی عکس «دم» در گالری نگاه
پسین
بزرگداشت «بهرام محمدی فرد» عکاس جنگ در فرهنگسرای شفق

به تازگي منتشر شده

۱ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • اعظم حشمتى
    ۱۹ دی ۱۳۹۷ ۱۵:۳۳

    چنین اقدام حرفه اى و دور از باند بازى هاى انجمن ها و عکاسان، در جهت حمایت و معرفى و نقد عکاسان مستقل، خلاق و خوش نگاه، قابل ستایش و تحسین است.
    بسیار خورسندم که شاهد چنین اتفاق مبارکى در جامعه عکاسى هستم. پایگاه عکس چیلیک مثل همیشه به عنوان رسانه اى مستقل، پیشقدم این نیاز جامعه عکاسى شدند، امیدوارم هم عکاسانى که در این جلسات نگاه شان نقد و بررسى مى شود و هم اهالى عکس و عکاسى این حرکت و اتفاق را ارج نهاده و قدردان آن باشیم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست