1. خانه
  2. اخبار
  3. نصرالله کسرائیان میهمان کانون عکاسان در اصفهان

نصرالله کسرائیان میهمان کانون عکاسان در اصفهان

روز پنجشنبه ۱۱ آذرماه جاری اعضای کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان پذیرای استاد نصرالله کسرائیان خواهند بود تا از تجارب و نشریات خود در حوزه عکاسی با اهالی این کانون و اعضای این انجمن گفت و گو نماید.

نصرالله کسرائیان میهمان کانون عکاسان در اصفهان

لازم به یادآوری است ماه گذشته این کانون پذیرای مریم زندی بود که در طی سه روز حضور این عکاس، نشست ها و سفر عکاسی برگزار شد تا علاقمندان بیشتر از گذشته با این عکاس آشنا شوند. همچنین حضور نصرالله کسرائیان در ادامه همین سلسله نشست ها است که در کانون عکس برگزار می شود.

نصرالله کسراییان در سال ۱۳۲۲ درشهر خرم آباد در خانواده ای کتابفروش به دنیا آمد.
او که دانش آموخته ی رشته حقوق از دانشگاه تهران است، از سال ۱۳۴۵ عکاسی را آغاز کرد. حاصل چند دهه سفر به مناطق مختلف ایران و پیمودن کیلومترها راه، تالیف نزدیک به سی جلد کتاب، گزارش های تصویری متعدد چاپ شده در مجلات خارجی، سه جلد کتاب در فرانسه، انگلیس و آلمان است که اغلب از دید مردم شناسی، فرهنگ، جامعه ایران را به تصویر کشیده است.

مهمترین آثار او عبارتند از: سرزمین ما ایران، ترکمن های ایران، کردهای ایران، عشایر ایران، بلوچستان، جنوب، شمال، معماری ایران، تهران، تخت جمشید، اصفهان، دماوند، ماسوله، ابیانه، درنگ و زندگی، از کودکی، برکناره و … او همچنین سه مجموعه با نام «یادداشت ها» را چاپ کرده: یکی با موضوع کشتی، دیگری با سوژه در و پنجره و آخری به کویر ایران می پردازد.

این نشست از ساعت ۱۸ تا ۲۰، در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی هنری استاد فرشچیان واقع در پل آذر ابتدای خیابان توحید برگزار می شود.

خبر: حامد قصری

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست