1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس «شباهنگام» در نگارخانه بهمن

نمایشگاه گروهی عکس «شباهنگام» در نگارخانه بهمن

نمایشگاه گروهی عکس با عنوان « شباهنگام » از آسمان شب ، روز پنجشنبه ۲۸ تیرماه جاری در نگارخانه فرهنگسرای بهمن گشایش خواهد یافت.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه آثار ۳۱ تن از عکاسان و علاقمندان به عکاسی با نمایش ۶۰ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید با همت باشگاه عکاسان طنین زندگی به نمایش گذاشته می شود.
در بخشی از متن قاب نخست این نمایشگاه آمده است: «آثار ارائه شده در این نمایشگاه با موضوع عکاسی شب از آسمان ایران تهیه شده و بازگو کننده زیبا یی های نهفته در آسمان شب و همچنین تصاویر و رخدادهای نجومی همچون بارش شهابی، نمایش صورتهای فلکی و کهکشان راه شیری و سیارات با صورتهای فلکی است که با تکنیک های مختلف عکاسی در مناطق تاریک و طبیعت های بکر و منحصر بفرد تهیه شده است».
اسامی صاحبان اثر در این نمایشگاه گروهی عکس به این ترتیب معرفی شده است: 
ابراهیم افتخاری، زهرا ایرانی، فاطمه امیدی، معصومه امینی،یگانه آقا نصیری، سمیرا بیوند پور، مصطفی بشری، سعید پیرانی، مونا توانایی، علی جعفری مقدم، محمد حسین جواد زاده، مهری درویشعلی، محمد دشتستانی، علیرضا روستا، ،مهرناز زند، احمد شریعتی، شهلا صبوری، احمد رضا صفر نیا، حسن عبداله آبادی، ملیکا کیا مرادی، مهسا گذشتی، مینا محمدی، کسری مددی، عبدالعمید معروفی، مسعود مرادی، سمانه مطلبی، سید محمد موسوی، فتح الله نوری، ریحانه نوری مجد، شیرین وجهی، حمید واحدی

مهرداد مشرقی مسئولیت نمایشگاه گردانی این عکس ها را در این نمایشگاه برعهده داشته است.

نمایشگاه گروهی عکس «شباهنگام» ساعت۱۸ روز پنجشنبه ۲۸ تیرماه در محل نگارخانه فرهنگسرای بهمن گشایش یافته و تا ساعت ۱۷ ادامه خواهد داشت.
سایر علاقمندان می توانند همه روزه به جز روزهای تعطیل تا پایان روز پنجشنبه ۴ اَمرداد از ساعت ۱۰ تا ۱۷ از این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه بهمن در تهران، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، فرهنگسرای بهمن واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس «به نام پروانه» با نگاه محمد برزگر به بیماران ای بی
پسین
ساتیار امامی رفت، مسعود خامسی پور آمد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست