1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه «خارگ؛ نماد مقاومت …» گشایش یافت

نمایشگاه «خارگ؛ نماد مقاومت …» گشایش یافت

با حضور مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران نمایشگاه عکس خارگ؛ نماد مقاومت و پایداری به طور رسمی گشایش یافت.
نمایشگاه عکس «خارگ؛ نماد مقاومت و پایداری» به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جزیره خارگ با حضور مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به طور رسمی گشایش یافت.
به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک ” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، نمایشگاه عکس خارگ، بعدازظهر روز گذشته (شنبه؛ ۵ مهرماه) با حضور سیدپیروز موسوی؛ مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، احمد مجیدی نسب؛ مشاور فرهنگی وزیر نفت، نوشین نجار؛ مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور بانوان، غلامعلی رزاق پناه؛ معاون مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت و جمعی از کارکنان شریف صنعت نفت در محل نگارخانه لرزاده واقع در موسسه فرهنگی هنری صبا، به طور رسمی گشایش یافت.

نمایشگاه «خارگ؛ نماد مقاومت ...» گشایش یافت

در این نمایشگاه، ٣٠ قطعه عکس از حماسه سازی های کارکنان صنعت نفت در دوران دفاع مقدس و همچنین تصاویری از تاسیسات شرکت پایانه‌های نفتی ایران در پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و در شرایط حاضر، همسو با شعار سی و چهارمین سالگرد و بزرگداشت هفته دفاع مقدس «ایستادگی دیروز، عزت امروز و تعالی فردا»، به نمایش در آمده است.
مدیریت اجرایی این نمایشگاه که به همت روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار شده است را امیرحسین هاشمی جاوید و مدیریت فنی آن را مجتبی محسنی عهده دار بوده اند.

نمایشگاه «خارگ؛ نماد مقاومت ...» گشایش یافت

نمایشگاه عکس خارگ با به نمایش گذاشتن آثاری از حسین حاجتی، سید مصطفی حسینی، عبدالرضا محسنی، امیرحسین هاشمی‌جاوید، مجتبی محسنی و محمد پنهان و مرحوم سیدخلیفه دانش پور از پنجم مهرماه امسال به مدت یک هفته و هر روز در فاصله ساعت های ١٠ تا ١٨ میزبان علاقه‌مندان است.
علاقمندان می توانند به نشانی میدان فلسطین، خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر، شماره ١٢۵، (ورودی غربی مؤسسه فرهنگی هنری صبا)، نگارخانه لرزاده، و یا خیابان ولی عصر، نرسیده به خیابان طالقانی، شماره ١۵۵٢، رواق هنر، (ورودی شرقی مؤسسه فرهنگی هنری صبا)، نگارخانه لرزاده، مراجعه کنند.

پیشین
گزارش اختتامیه جشنواره عکس نعنا در کاشان
پسین
فراخوان جشنواره عکس طبیعت استان البرز «سرو(۱)»

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست