1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه « ابتدا پرنده بود » در نگارخانه ایده پارسی

نمایشگاه « ابتدا پرنده بود » در نگارخانه ایده پارسی

نمایشگاهی از آثار عکاسی حمید مهدوی با عنوان ” ابتدا پرنده بود “ از روز جمعه دوم مردادماه جاری در نگارخانه ایده پارسی گشایش می یابد.
به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) عکس های این نمایشگاه به انتخاب ” رضا موسوی ” بوده و ” سجاد افشاریان ” نیز کلماتی را برای عکس ها نوشته است.
در قاب نخست این نمایشگاه به قلم صاحب اثر آمده است:
آنگونه می اندیشیم که روح آدمی پس از مرگ به پرواز می آید و چه بسا میتوان گفت … آن، قبل از وارد شدن بر جسم پرنده ای بی پروا بوده است که جهان را یکسره زیر سایه بال های خود طی نموده. و بی شک شوق پرواز همچنان بعد از اختراع ابزار آن، باز هم در جان ادمی ماناست. او در معراج، در میلاد، در مرگ، و در هر تحرک معنوی خود را پرنده ای می یابد. و باشد که اینگونه متصور شویم ادمی که روح است، پرنده ایست بی پروا، در انتظار رهایی…

نمایشگاه « ابتدا پرنده بود » در نگارخانه ایده پارسی
حمید مهدوی متولد دی‌ماه ۱۳۶۲ در تهران و دارای مدرک فوق دیپلم «ساخت و تولید» از دانشگاه فنی انقلاب اسلامی است و شروع فعالیت عکاسی او از سال ١٣٨٧ با حضور در کلاس‌های آزاد مرحوم فواد نجف‌زاده بوده است.
این نمایشگاه ساعت ۱۷ تا ۲۱ روز جمعه دوم مردادماه جاری گشایش یافته و علاقه مندان می توانند تا پایان روز پنجشنبه، هشتم امرداد، همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه ایده پارسی در تهران، خیابان شریعتی، خیابان کلاهدوز، نرسیده به سه راه نشاط، کوچه اله وردی آذر، شماره ۲۸ واقع شده است.

 
منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
بیانیه داوران جشنواره ملی عکس بازار تاریخی اراک
پسین
آثار برگزیده مسابقه عکس « سرزمین من »

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست