1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه « به یاد کاوه گلستان » در نگارخانه شیرین

نمایشگاه « به یاد کاوه گلستان » در نگارخانه شیرین

کاوه گلستان - شیرینبنیاد کاوه گلستان با همکاری گالری شیرین، نمایشگاه عکس « به یاد کاوه گلستان » را به مناسبت شصت و ششمین سالروز تولد کاوه گلستان برگزار می‌کند. 
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از ایسنا، در این نمایشگاه مجموعه‌ چاپ‌های دستی، پولاروید و ویدئوی کاوه گلستان به نمایش گذاشته خواهد شد.
هنگامه گلستان – عکاس و همسر زنده‌یاد کاوه گلستان – در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران -ایسنا- در این‌باره گفته است: «در این نمایشگاه، عکس‌هایی از مجموعه‌های مختلف کاوه گلستان با موضوع جنگ، انقلاب، کارگران و … ارائه می‌شود. این عکس‌ها به آرشیوی متعلق است که از عکس‌های همسرم در اختیار من قرار دارد.»

ایشان همچنین به نمایش عکس‌های دیده‌نشده‌ای از کاوه گلستان اشاره و اضافه کرد: «بخشی از این نمایشگاه به نمایش عکس‌هایی اختصاص دارد که به‌صورت کلاژِ پولاروید کار شده‌اند. کاوه تعدادی از عکس‌های قدیمی را با این روش، کلاژ کرده بود که به‌جز در دوره‌ی چاپ شدن و نمایش آن‌ها در همان زمان، دیده نشده‌اند.»

کاوه گلستان، عکاس ، خبرنگار، مستندساز و فیلمبردار شناخته‌شدهٔ ایرانی، بعدازظهر روز ۱۳ فروردین‌ماه ۱۳۸۲ هنگام تصویربرداری برای شبکه خبری بی‌بی‌سی در منطقه‌ای اطراف شهر کفری، در ۱۳۰ کیلومتری کرکوک، واقع در شمال عراق که در آن زمان تحت کنترل اتحادیهٔ میهنی کردستان بود، بر اثر انفجار مین کشته شد.

این نمایشگاه در طی دو روز ، بیست‌وسوم و بیست‌و‌چهارم تیرماه جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در گارخانه شیرین رگزار می شود.
نگارخانه شیرین در تهران ، خیابان کریمخان زند ، خیابان سنایی ، کوچهٔ سیزدهم ، شماره ۵ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
سلسله گفت وگوهای اقتصادی با عکاسان در شبکه اقتصاد
پسین
دوره آموزشی « ترکیب بندی در عکاسی » برگزار می شود

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست