1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه « جهان نگریسته » در نگارخانه ایگرگ

نمایشگاه « جهان نگریسته » در نگارخانه ایگرگ

نمایشگاه « جهان نگریسته » در نگارخانه ایگرگنمایشگاهی گروهی از آثار عکاسان با عنوان ” جهان نگریسته ” با توضیح ” فصل سوم: عکاسی ” از عصر روز جمعه ۲۵ اردی بهشت ماه جاری در نگارخانه ایگرگ برگزار می شود.

به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک(Chiilick.com) در این نمایشگاه آثار هفده تن از عکاسان به نمایش گذاشته می شود که همواره با نگاهی مفهومی به موضوع برخورد داشته و تلاش شان بر رویکردی ماندگار در بیان اصالت موضوع بوده است.

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده است: کورش ادیم، آرمان استپانیان، مهرداد افسری، آبنوس البرزی، شهریار توکلی، شهرزاد چنگلوایی، تورج خامنه‌زاده، نادر داودی، ملیکا شفاهی، بهنام صدیقی، بیژن صیفوری، امین طلاچیان، علی و رامیار، علیرضا فانی، امیرعلی قاسمی، فرزانه قدیانلو، کتایون کرمی.

این نمایشگاه ساعت ۱۶ عصر روز جمعه ۲۵ اردی بهشت ماه جاری گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه دارد و علاقه مندان می توانند تا پایان روز جمعه ۱۵ خردادماه سال ۱۳۹۴ از یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۷ و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند. نگارخانه روزهای شنبه تعطیل است.

نگارخانه ایگرگ آرت استودیو در تهران
، خیابان کریمخان زند، خیابان ایرانشهر، کوچه‌ی مهاجر، شماره ۲۸، زنگ دوم واقع شده است.

پیشین
عکاسان با « لاله های واژگون خوانسار » عکس گرفتند
پسین
« صدسال خاطره » در موزه عکسخانه شهر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست