1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه « رضانور بختیار » در نگارخانه گلستان

نمایشگاه « رضانور بختیار » در نگارخانه گلستان

نمایشگاهی از آثار عکاسی ” رضانور بختیار ” از روز جمعه ۱۴ بهمن ماه جاری با موضوع انتزاع و طبیعت در نگارخانه گلستان گشایش می یابد.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، رضانور بختیار در این نمایشگاه تعداد ۳۲ قطعه عکس رنگی در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر چاپ شده بر روی بوم ارایه کرده است.

استاد  رضانور بختیار متولد دی ماه سال ۱۳۲۰ در اصفهان می باشد و دانش آموخته عکاسی از کالج هنری لندن می باشد.
او در کالج چاپ و هنرهای گرافیک لندن به آموختن عکاسی پرداخت و در سال ۱۳۴۵ به ایران بازگشت و تا امروز به عکاسی حرفه‌یی در زمینه صنعتی، هنری و تبلیغاتی مشغول است.

استاد بختیار عضو انجمن عکاسان حرفه ای ایران و انگلستان (‪BIPP‬) است که با نشریات متعدد عکاسی نیزهمکاری کرده و در شرح فعالیت های آموزشی خود علاوه بر مدیریت آموزشگاه عکاسی زنده رود در اصفهان، تدریس در دانشگاه‌های مختلف هنر را نیز برعهده دارد.
حاصل فعالیت‌های هنری بختیار ۱۱ کتاب تصویری با موضوعات معماری، هنر و صنعت اصفهان و مناظر زاینده‌رود و کاشان، ترجمه مقاله‌های مختلف هنرعکاسی و برگزاری ۱۴ نمایشگاه عکس در داخل وخارج از ایران است.

رضانور بختیار علاوه بر برگزاری نمایشگاه هایی از آثار عکاسی شان، ترجمه کتاب عکاسی قدم به قدم را در سال ۱۳۶۷ و تالیف: کتاب آموزشی جامع عکاسی را در شرح سوابق خود دارند.

علاقه مندان می توانند تا پایان روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه در نگارخانه گلستان دیدن کنند.
نگارخانه گلستان در تهران، خیابان دروس، خیابان شهیدکماسایی، شماره ۳۴ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
چاپ سررسید سال توسط انجمن عکاسان شاهد و ایثارگر
پسین
نگارخانه چیلیک میزبان بخش عکس هفتمین جشنواره امام رضا(ع)

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست