1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه « سرزمین مادری» در بوستان ملل ساری

نمایشگاه « سرزمین مادری» در بوستان ملل ساری

نمایشگاهی به سبک خیابانی از آثار عکاسی دو تن از جوانان مازنی ” حسین بهرامی ” و ” مریم رسولی ” با عنوان ” سرزمین مادری ” عصر روز جمعه ۱۲ تیر ماه جاری در محل بوستان ملل شهر ساری برگزار می شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک (Chiilick.com) در این نمایشگاه که به واسطه دو تن از اعضای گروه رهگذر برگزار می شود، ۲۰ قطعه عکس سیاه وسفید و رنگی در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر با نگاهی به مضامین مستند در شاخه اجتماعی و طبیعت استان مازندران از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۱ به معرض دید مردم قرار می گیرد.

نمایشگاه « سرزمین مادری» در بوستان ملل ساری

حسین بهرامی ولکشایی متولد شهریورماه سال ۱۳۶۲ و دانشجوی پیراپزشکی است و مریم رسولی براردهی متولد سال ۱۳۶۰ در شهر ساری و دانش آموخته کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی است که از سال ۱۳۸۹عکاسی را با شرکت در دوره های آموزشی حوزه هنری، عکاسی را آغاز کرده و نزدیک به ۳ سال است که به شکل جدی به عکاسی حرفه ای پرداخته است.
سلسله نمایشگاه های خیابانی گروه رهگذر جهت برقراری ارتباط بیشتر و نزدیکتر با طیف های مختلف مردم و خروج از فضاهای معمول نمایشگاهی و گالری ها بوده، تا آثار خود را در متن جامعه به تماشای عموم بگذارند.
این گروه فعال دوره های آموزش عکاسی خود را در حوزه هنری مازندران گذراندند و تا کنون نمایشگاه های گوناگونی به اسن سبک و سیاق در شهرهای مازندران و تهران برگزار کرده اند.

پیشین
« کرفتو و زیویه » کردستان، مقصود آتی همسفران با چیلیک
پسین
طرح تعیین همسفران طلایی تور عکاسی چیلیک

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست