1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه « لبخند زندگی » در مهاباد

نمایشگاه « لبخند زندگی » در مهاباد

لبخند زندگینمایشگاه « لبخند زندگی » از آثار عکاسی « چیا حسنخالی »  در نگارخانه سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مهاباد در حال برگزاری است.

این نمایشگاه دربرگیرنده تعداد ۴۰ قطعه عکس در اندازه های: ۵۰ در ۷۰ و  ۱۰۰ در ۷۰ سانتیمتر است که در نخستین تجربه نمایشگاهی، عکاس سعی داشته است تا نماهایی از لبخند را در زندگی روزمره انسان ها در موقعیت ها و سنین مختلف با تمرکز بر کودکان و سالمندان ثبت و به نمایش بگذارد.

 

عکاس در بخشی از قاب ابتدای نمایشگاه آورده است: موضوع عکس های این نماشگاه اغلب پرتره هایی از کودکان و پیران است چرا که باور دارم آنچه در این عکس ها نقطه مشترک معرفی شده است همان لبخند این پرتره ها است که در هر شرایطی می تواند لبخند و شادی و نشاط باعث امید و روحیه شادابی فرد شود.

« چیا حسنخالی » متولد سال ۱۳۵۸ از شهرستان مهاباد و دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته عمران از دانشگاه آزاد می باشد و از سال ۱۳۹۱ عکاسی را دنبال می کند.

این نمایشگاه از عصر روز شنبه (۲۴ مردادماه) گشایش یافته و تا عصر روز جمعه این هفته (۳۰ امرداد) در دو نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعداز ظهر از ساعت ۱۷ تا ۲۱ پذیرای علاقه مندان به حضور و دیدار از آثار مستند است.
نگارخانه سازمان تبلیغات در استان آذربایجان غربی، شهرستان مهاباد، خیابان جمهوری اسلامی، کوچه بانک ملی، سازمان تبلیغات اسلامی واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
« انتهای زمین » به استان مرکزی رسید
پسین
نشست هماهنگی جشنواره عکس بین اللملی گلستانه

به تازگي منتشر شده

۱ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست