1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه « لهستان، ققنوس زمان » در مشهد

نمایشگاه « لهستان، ققنوس زمان » در مشهد

نمایشگاهی از آثار عکاسی قدیر وقاری شورچه و دستاورد نگاه این عکاس از سفر به کشور لهستان در نگارخانه گلستانه در شهر مشهد برگزار می شود.

نمایشگاه « لهستان، ققنوس زمان » در مشهد

به گزارش “پایگاه عکس چیلیک”(Chiilick.com) در این نمایشگاه عکاس تعداد ۴۰ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید را منتخب سفر خود در خردادماه سال ۱۳۹۳ به کشور لهستان با موضوع: معماری، مستند اجتماعی، تیپ نگاری با رویکردی طنزگونه، در اندازه ۱۰۰ در ۷۰ سانتیمتر به نمایش می گذارد.

ایشان برای دریافت جایزه رتبه نخست جشنواره ساتیرکن ۲۰۱۳ در خردادماه سال ۱۳۹۳ به این کشور سفر کرده بودند که همزمان با این سفر از این کشور به عکاسی پرداختند و این مجموعه را در قالب ” لهستان امروز ” ارایه کردند.
مجموعه عکس های ” لهستان امروز ” چندی پیش به شکل نمایشگاه با عنوان ” لهستان، ققنوس زمان ” با حمایت سفیر لهستان و سادوفسکی، رایزن فرهنگی کشور لهستان در ایران به معرض نمایش درآمد.

قدیر وقاری شورچه متولد فروردین ماه سال ۱۳۴۶ و در عرصه عکاسی از موضوع های مستند و گزارشی و معماری سالها است که صاحب تجربه بوده و بیش از دو دهه است که در فهرست عکاسان فعال و صاحب کسوت شهر مشهد مشغول فعالیت است.

نمایشگاه جاری عکس ” لهستان، ققنوس زمان ” با حمایت سفارت جمهوری لهستان، معاونت محترم فرهنگی شهرداری مشهد، انجمن عکاسان خراسان رضوی، اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی مشهد، فتو آبرنگ ولابراتوار دیجیتال گنجعلی برگزار می شود.

این نمایشگاه ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۱۰ اسفندماه جاری گشایش یافته و علاقه مندان می توانند همه روزه تا پایان روز جمعه ۱۵ اسفندماه جاری از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ و ۱۶:۳۰ تا ۱۹ از این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه گلستانه در مشهد، چهارراه بیسیم، خیابان جهاد، جهاد سوم، شماره ۱۹  واقع شده است.

پیشین
گزارش تصویری: گشایش « انتهای زمین » در بوشهر
پسین
اختتامیه نمایشگاه «در همین حوالی» برگزار شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست