1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه انتهای زمین در نگارخانه کوثر

نمایشگاه انتهای زمین در نگارخانه کوثر

منتخبی از آثار عکاسان مجموعه نمایشگاهی ” انتهای زمین ” با موضوع ” کویر ” در قالب نهمین نمایشگاه هنری امور فرهنگی کارکنان اداره کل روابط عمومی صدا و سیما، از روز شنبه ۸ شهریور ماه جاری در نگارخانه کوثر این سازمان به نمایش درمی آید.
در این نمایشگاه که با مشارکت رسانه ” پایگاه عکس چیلیک ” برگزار می شود تعداد ۳۳ عکس رنگی و سیاه سفید از ۳۳ عکاس با ارایه نماهایی از ویژگی های موقعیت و جغرافیای منطقه کویر در اختیار نگاه علاقه مندان و مخاطبین قرار می گیرد.

نمایشگاه  « انتهای زمین » در نگارخانه کوثر

” مهدی سروری ” دبیر نمایشگاه گروهی عکس ” انتهای زمین ” در ارتباط با گردآوری این مجموعه نمایشگاهی اعلام داشت:
باور داریم که نمایش عکس در هر رهگذری و برای هر بیننده ی صاحب احساسی می تواند به رونق فضای مرتبط با فرهنگ عکس و عکاسی در سطح جامعه کمک کند.
عکس های مجموعه حاضر با وجود محدودیت در ظرفیت ارایه در نمایشگاه و اعلام آمادگی عکاسان در معرض نگاه ظریف و هنرمندانه مخاطبین سازمان صدا وسیما قرار گرفت تا با منظری نو و نگاهی ویژه بتوانیم بخشی از طبیعت گرم و خشک و در عین حال عظیم و مبهم کشورمان را معرفی کرده و در هرچه زیباتر تعریف شدن این موقعیت زیبای زیست محیطی بکوشیم.

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده اند:
محمد آزادی، علی(کامران) ذهبی، علی روحانی، عطیه سادات(آیدا) عبدالهی کیوانی، فاطمه شیخعلی میرالی، ملیحه فرهادی، مجتبی محسنی، اکرم جمعی، محمدرضا(امید) آقائی، محمدرضا زارع، امین رحمانی، محمدرضا رحیمی، میترا محمدی، سیدصادق موسوی، سمیه هاشمی، مریم خادم بهمنیار، سارا فیروزی، امیرحسین هاشمی جاوید، حسین عصاری آرانی، معصومه حضرتی، فرزانه بی آزاران، سیدعرفان علیپور، سجاد معظمی گودرزی، ابراهیم باقرلو، آزیتا قاسمی، محمد قدرتی وایقان، نیما خالدی کیا، سمانه نوری زاده، مجید وفائی، فاطمه ندیمی، محمدرضا خرازی، سیدایمان میری و پرستو عطرسائی.

بنا بر اظهار دبیر نمایشگاه تمامی ۷۱ عکاس صاحب اثر در مجموعه کامل این نمایشگاه برای حضور و دیدار در روز گشایش اعلام (آفیش) شده اند و امکان حضور دارند.
مدیران و کارمندان سازمان صدا و سیما می توانند تا پایان روز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ از این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه کوثر در تهران، خیابان حضرت ولیعصر(عج)، نرسیده به پل بزرگراه شهیدچمران، خیابان استقلال، ساختمان اداری(جام جم) واقع شده است.

پیشین
برگزیدگان مسابقه « زندگی در شهر » معرفی و تقدیر شدند
پسین
فراخوان جشنواره‌ سراسری عکس معلول و اجتماع

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست