1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه بابک برزویه با عنوان « سی نما در سینما »

نمایشگاه بابک برزویه با عنوان « سی نما در سینما »

نمایشگاهی از آثار عکاسی بابک برزویه دربرگیرندۀ ده عنوان از دستاوردهای عکاسی ایشان از فیلم های سینمایی کارشده با عنوان ” سی نما در سینما “ در نگارخانه پردیس سینمایی ملت گشایش می یابد.

نمایشگاه بابک برزویه با عنوان « سی نما در سینما »

در این نمایشگاه عکاس سه عکس صحنه را در اندازه ۱۰۰ در ۷۰ سانتیمتر و تعدادس از عکس های پشت صحنه را در اندازه ۳۰ در ۴۵ سانتیمتر به نمایش گذاشته است.

برزویه با به نمایش گذاشتن نماهایی از فیلم: «حکم»، «جرم»، «محاکمه در خیابان» و «متروپل» اثر مسعود کیمیای، فیلم «هیس، دختران فریاد نمی‌زنند» اثر پوران درخشنده، فیلم «اخراجی‌های ۱» و «رسوایی» و «معراجی‌ها» اثر مسعود ده نمکی و فیلم «فصل فراموشی فریبا» اثر عباس رافعی نمایشگاه “سی نما در سینما ” را رقم زده است.

بابک برزویه در قهرست سوابق هنری اش، سیمرغ بلورین بهترین عکاس فیلم برای فیلم «سفر به چزابه» اثر مرحوم رسول ملاقلی‌پور از پانزدهمین جشنواره بین اللملی فیلم فجر و تندیس طلایی بهترین عکاس فیلم در نهمین جشن سینمای ایران خانه سینما ۱۳۸۴ برای فیلم حکم را دریافت کرده است.

این نمایشگاه عصر روز شنبه ۱۸ بهمن ماه جاری گشایش یافته و علاقه مندان می توانند تا پایان روز دوشنبه ۱۸ اسفندماه سال جاری همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه پردیس ملت در تهران، خیابان حضرت ولیعصر(عج)، ابتدای بزرگراه نیایش واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نشست انجمن عکاسان مطبوعات با پیشکسوتان
پسین
نمایشگاه عکس «ماهی خانه» در فرهنگسرای انقلاب

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست