1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه تخصصی عکس حیات وحش در همدان

نمایشگاه تخصصی عکس حیات وحش در همدان

نمایشگاهی از آثار عکاسی علی ثقفی با موضوع حیات وحش در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری عین القضات همدانی گشایش می یابد .
حیات وحش علی ثقفی در همدانبه گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه تعداد ۱۲۵ قطعه عکس با نگاهی به گونه های مختلف حشرات ، خزندگان ، پرندگان و پستانداران حوزه حیات وحش سراسر استان های کشور به نمایش گذاشته می شود .

در این نمایشگاه تعداد ۱۰۸ قطعه عکس در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر ، دو قطعه عکس پانوراما در اندازه ۳۰ در ۶۰ سانتیمتر و سایر عکس های ارایه شده در اندازه ۳۰ در ۴۰ سانتیمتر ارایه شده است .
علی ثقفی در سال گذشته توانسته بود در ضمن برگزاری نمایشگاه عکسی مشترک با عنوان « خزان هزار رنگ الوند » دوازده نقطه از مراکز گردشگری همدان را در فصل پاییز عکاسی و با بیان تصویر برای مخاطب معرفی کند .
علی ثقفی متولد سال ۱۳۵۸ و دانش آموخته مقطع کارشناسی رشته مهندسی فناوری اطلاعات و دانشجوی کارشناسی ارشد همین رشته است . ثقفی هفت سال سابقه فعالیت رسمی در امور عکاسی و بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت در عرصه رسانه را در کارنامه اجرایی خود دارد.
عکاس نمایشگاه تخصصی عکس حیات وحش تاکید کرده است که علاقه مندان در صورت تمایل می توانند عکس های به نمایش درآمده را در اندازه های مطلوب تهیه و خریداری کنند .این نمایشگاه تخصصی عکس در ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۲۳ آذرماه جاری گشایش یافته و این مراسم تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد یافت . این نمایشگاه به مدت ده روز برپاست و علاقه مندان می توانند تا پایان روز  دوم دی ماه همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۱۹ از این عکس ها دیدن کنند .
نگارخانه عین القضات همدانی در شهر همدان ، میدان فلسطین ، مجتمع فرهنگی هنری عین القضات برگزار می شود .
پیشین
اسامی عکاسان سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات
پسین
نمایشگاه « به رسم یادگار » در موزه عکسخانه شهر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست