1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه جشنواره طبیعت البرز «سرو۱» گشایش یافت

نمایشگاه جشنواره طبیعت البرز «سرو۱» گشایش یافت

آیین اختتامیه نخستین جشنواره سراسری عکس طبیعت استان البرز “سرو۱″، صبح روز پنجشنبه ۱۸ دی ماه جاری با برگزاری مراسمی رسمی و حضور هنرمندان و عکاسان استان به گشایش نمایشگاه عکس منتهی شد.
به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.comه نقل از دبیرخانه این جشنواره، در این مراسم که ساعت ۸.۳۰ صبح روز پنجشنبه در سالن مرحوم سیروس صابر ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرج در استان البرز برگزار شد “علی جنتی” وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار استاندار طهامی و دیگر مسئولین و مدیران استانی حضور یافت و پس از انجام تشریفات، نمایشگاه عکس های راه یافته به این جشنواره را افتتاح کرد.

گزارش گشایش نمایشگاه جشنواره عکس سرو البرز


در ادامه عکاسان برگزیده
نخستین جشنواره سراسری عکس طبیعت استان البرز “سرو۱” به این ترتیب معرفی شدند:
نفرنخست: سعید باریکانی، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره مبلغ ۱۵میلیون ریال
نفردوم: مرتضی فرهنگی، دیپلم افتخار،تندیس جشنواره مبلغ ۱۰میلیون ریال
نفرسوم: امیرحسین حیدریان نائینی، دیپلم افتخار،تندیس جشنواره مبلغ ۷میلیون ریال
همچنین بنابر رای و نظر گروه داوران این جشنواره از: علی اکبری، مهران میرفصیحی، مرضیه آب باریکی و سمیه مینایی باران با اهدای لوح سپاس
و مبلغ ۳میلیون ریال تقدیر شد.

گزارش گشایش نمایشگاه جشنواره عکس سرو البرز

لازم به ذکر است در طی این مراسم، بیانیه هیات داوران این جشنواره خوانده شد و تمبر این رویداد نیز ممهور و از کتاب عکس  نخستین جشنواره سراسری عکس طبیعت استان البرز “سرو۱” نیز رونمایی شد.
دبیری این نمایشگاه را سیدموسی حسینی کاشانی، مدیریت اجرایی را علی رضا اکبری و مسئولیت ارزیابی و داوری آثار را: محمدمهدی رحیمیان، فریبا اباذری و مهدی سروری برعهده داشتند.
نمایشگاه نخستین جشنواره سراسری عکس طبیعت استان البرز “سرو۱” از روز پنجشنبه ۱۸ دی ماه به مدت دو هفته گشایش یافته و علاقه مندان می توانند تا پایان روز پنجشنبه ۲ بهمن ماه سال جاری همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۵ از این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه مرحوم سیروس صابر در استان البرز، شهرستان کرج، پل آزادگان، اول خیابان مطهری، نبش شاهد ۲ ساختمان اداره کل فرهنگ وارشاد معاونت هنری وسینمایی واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
برترین های نهمین جشنواره عکس خبری دوربین مشخص شدند
پسین
گزارش تصویری: گشایش سومین دوره ده روز با عکاسان(۲)

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست