1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه خیریه عکس « تخته سیاه »

نمایشگاه خیریه عکس « تخته سیاه »

نمایشگاهی از آثار عکاسی امیرعلی رزاقی در نگارخانه نوران شهرستان قائمشهر و نگارخانه سوره شهر ساری برگزار می شود.

نمایشگاه عکسبه گزارش پایگاه عکس چیلیک رزاقی در این نمایشگاه ها، تعداد ۲۵ قطعه عکس رنگی در اندازه ۴۰ در ۶۰ سانتیمتر از سختی نوع و روش های تحصیل علم دانش‌آموزان روستای اسبو بندپی که یکی از روستاهای استان می باشد روایت می‌کند.

با توجه به نزدیک شدن ماه مهر و بازگشایی مدارس، انجمن خیریه همیاران ساری که پیشتر نیز در برپایی ۳ دوره نمایشگاه خیریه با عکاس همکاری داشتند، در تلاش برای برگزاری نمایشگاه خیریه دیگری است که درآمد آن، برای خرید نیازهای ضروری دانش‌آموزان و تجهیزات مدرسه ایشان هزینه شود.

کودکان روستای جنگلی اسبوکه در مسیر جاده فیروزجاه و ۶ کیلومتری شهرگلوگاه قرار دارد، هر روز جاده‌ای خاکی را می‌پیمایند تا به مدرسه ابتدایی‌ امام حسن مجتبی(ع) برسند. مدرسه‌ای محروم که تنها شوق فراگیری کودکان روستا راه سخت و مشکلات مسیر را برای ایشان هموار می‌کند.

نمایشگاه خیریه عکس ” تخته سیاه” چهارمین نمایشگاه خیریه امیرعلی رزاقی، عکاس خبرگزاری مهر است. وی پیش از این نیز چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی در مازندران و تهران برگزار کرده و موفق به کسب جوایز کشوری از مسابقات عکاسی شده است.

نمایشگاه خیریه عکس « تخته سیاه » در نگارخانه نوران شهرستان قائمشهر همزمان با روز شنبه ۲۱ شهریورماه جاری گشایش یافته و علاقه مندان می توانند تا پایان روز دوشنبه ۲۳ شهریور ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ از این آثار دیدار کنند. همچنین نگارخانه سوره شهر ساری روز سه شنبه ۲۴ شهریورماه پذیرای این آثار بوده و مشتاقین می توانند تا پایان روز شنبه ۲۸ شهریورماه در ساعت ۱۷ تا ۲۰ از این عکس ها دیدن کنند.

بنابر اظهار عکاس اختتامیه این دو نمایشگاه همزمان با نخستین روز مهرماه و به مناسبت بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید ، در روستای جنگلی و سخت‌گذر اسبو، با حضور برگزارکنندگان، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.

پیشین
آموزش تخصصی عکاسی زیر آب
پسین
فراخوان دومین اردوی ملی عکس تعزیه لامرد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست