1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه رویش بابک برزویه در نگارخانه زمستان

نمایشگاه رویش بابک برزویه در نگارخانه زمستان

دوازدهمین نمایشگاه انفرادی هنرمند عکاس “ بابک برزویه ” از روز پنجشنبه ۲۵ خردادماه جاری با عنوان ” رویش ” در نگارخانه زمستان خانه هنرمندان ایران گشایش می یابد.
نمایشگاه رویش بابک برزویه در نگارخانه زمستان برزویه در این نمایشگاه با دیدگاهی متفاوت از سایر عکس های دیده شده از ایشان نسبت به ارایه ۲۰ قطعه عکس رنگی در اندازه ۷۶ در ۱۱۴ سانتیمتر با موضوع طبیعت اقدام کرده است.

  بابک برزویه که در سوابق هنری خود عکاسی از سی فیلم بلند، ده مجموعه تلوزیونی، بیش از پنجاه عنوان نمایش را دارد در عرصه عکاسی خبری نیز تجربیاتی موفق را در فستیوال های داخلی و بین المللی از خود برجای گذاشته است چنانکه آخرین جایزه کسب شده ایشان به تک عکس غیرخبری مطبوعات سراسر کشور در جشنواره مطبوعات سال ۱۳۹۰ اشاره دارد.

برزویه متولد شهریورماه سال ۱۳۴۷ و دانش آموخته دو مدرک کارشناسی عکاسی و نمایش، کارگردانی و بازیگری از دانشگاه های تهران و هنر و معماری می باشد و کار عکاسی حرفه ای خود را همزمان با دانش آموختگی مرکز تربیت معلم شهیدمرتضی مطهری از سال ۱۳۶۸ آغاز کرده است.

نمایشگاه رویش شامل مجموعه ای برشهای پنهانی از رویش های از طبیعت و زندگی کنونی انسان معاصر است و از سلسله نمایشگاه های است که به صورت مفهومی این عکاس برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند تا پایان روز چهارشنبه ۳۱ خردادماه جاری همه روزه از ساعت ۱۴ تا ۲۱ از این نمایشگاه دیدن کنند.

نگارخانه زمستان در تهران، خیابان طالقانی، خیابان شهیدموسوی شمالی، باغ هنر، خانه هنرمندان ایران واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
چهل ویکمین تور عکاسی چیلیک به « کیاسر » می رود+تکمیلی
پسین
چهل ویکمین تور عکاسی چیلیک عازم « کیاسر » شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست