1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. نمایشگاه عکس «انتهای زمین» در نگارخانه کوثر؛نسیم همیشه وزان و بافت‌های در حال ترمیم

نمایشگاه عکس «انتهای زمین» در نگارخانه کوثر؛نسیم همیشه وزان و بافت‌های در حال ترمیم

انتهای زمین

نمایشگاه عکس «انتهای زمین» در نگارخانه کوثر؛

نسیم همیشه وزان و بافت‌های در حال ترمیم

خبرگزاری تسنیم: آثار منتخب پنجمین نمایشگاه گروهی از آثار عکاسان رسانه «پایگاه عکس چیلیک» با عنوان «انتهای زمین» در نگارخانه کوثربه نمایش گذاشته شد.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این نمایشگاه که در قالب نهمین نمایشگاه هنری امور فرهنگی کارکنان اداره کل روابط عمومی صدا وسیما با همکاری «پایگاه عکس چیلیک» برگزارشده، از روز شنبه با ۳۳ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتی‌متر از ۳۳ عکاس در محل ساختمان اداری جا جم گشایش یافته است.

مهدی سروری دبیر برگزاری این نمایشگاه هدف از نمایش این آثار را در برابر نگاه ظریف هنرمندان و مدیران رسانه ملی استفاده از رسانه عکس در معرفی جاذبه‌های گردشگری و زیبای مغفول مانده‌ای دانست که در باور عموم مردم، استقبال کمتری را در پذیرش حضور هم‌وطنان در این مناطق از خود داشته‌اند.

ایشان از طبیعت کویر به عنوان موضوع اصلی عکس‌های به نمایش گذاشته شده، به عنوان موضوعی آرامش بخش یاد کرد و افزود: نسیم همیشه وزان، بافت‌های در حال ترمیم و تغییر شکل، منحنی‌های افقی پی در پی هم دارای فرم‌های نرم به شکل معجزه آسایی در سکوت منطقه توانسته است در روح عکاسان و کیفیت ثبت ایشان تاثیری شگرف داشته باشد و شاید! بهترین عنوانی که می‌شد در این زمینه بر این مجموعه نهاد «انتهای زمین» باشد.

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده است: محمد آزادی، علی (کامران) ذهبی، علی روحانی، عطیه سادات (آیدا) عبدالهی کیوانی، فاطمه شیخعلی می‌رالی، ملیحه فرهادی، مجتبی محسنی، اکرم جمعی، محمدرضا (امید) آقائی، محمدرضا زارع، امین رحمانی، محمدرضا رحیمی، میترا محمدی، سیدصادق موسوی، سمیه هاشمی، مریم خادم بهمنیار، سارا فیروزی، امیرحسین هاشمی جاوید، حسین عصاری آرانی، معصومه حضرتی، فرزانه بی‌آزاران، سیدعرفان علیپور، سجاد معظمی گودرزی، ابراهیم باقرلو، آزیتا قاسمی، محمد قدرتی وایقان، نیما خالدی کیا، سمانه نوری‌زاده، مجید وفائی، فاطمه ندیمی، محمدرضا خرازی، سیدایمان می‌ری و پرستو عطرسائی.

این نمایشگاه چندی پیش با حضور روئسا و اعضای انجمن‌های عکاسی کشور در محل خانهٔ هنرمندان ایران به نمایش درآمد و به زودی در شهرهای همسایه با کویر در استان اصفهان و سپس شیراز شاهد نمایش این آثار خواهیم بود.

در بخشی از این نمایشگاه به قلم عکاسان صاحب سبکی چون: مسعود زنده روح کرمانی، سعید دستوری، افشین شاهرودی، محمدمهدی رحیمیان و کورش ادیم، متن نقد مجموعه نمایشگاهی «انتهای زمین» به مخاطب و بیننده ارایه شده است.

این نمایشگاه تا پایان روز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ پذیرای حضور تمامی مدیران و معاونین شبکه‌ها، هنرمندان و عوامل سازمان صدا و سیمای جمهوری خواهد بود.

نگارخانه کوثر در تهران، خیابان حضرت ولیعصر (عج)، نرسیده به پل بزرگراه شهیدچمران، خیابان استقلال، ساختمان اداری (جام جم) واقع شده است.

انتهای پیام /

اخبار مرتبط

پیشین
« انتهای زمین » با عکس‌های ۶۸ عکاس افتتاح می‌شود
پسین
«انتهای زمین» به جام جم رفت

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست