1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس «بازگشت ستاره ها» موسی تقوی در اردبیل

نمایشگاه عکس «بازگشت ستاره ها» موسی تقوی در اردبیل

دومین نمایشگاه انفرادی عکس «موسی تقوی نمین» با عنوان «بازگشت ستاره ها» در نگارخانه استادقوام الدین اردبیلی مجتمع فرهنگی هنری فدک، در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه که به موضوع بازگشت پیکر و تشییع شهیدان جنگ هشت ساله عراق با ایران اختصاص دارد، تعداد ۳۶ قطعه عکس در اندازه های ۳۰ در ۴۰ ، ۵۰ در ۷۰ و ۱۲۰ در۶۰ سانتی متر به نمایش گذاشته شده است.

موسی تقوی نمین، در بخشی از متن مقدمه ی این نمایشگاه عکس نوشته است:
«بی شک تاریخ در مقابل ایثارتان تعظیم خواهد کرد. چگونه در مقابلت تعظیم نکنیم که در خوفناک ترین شب های این دیار درخشیدید و آسمان خوف زده دلمان را با برق غرورانگیز چشمانتان روشن کردید.
ستاره های آسمان به مقامتان غبطه می خوردند و ما هم بیشتر از ستاره ها…
شاید به همین خاطر است که وقتی می آیید، شانه های لرزانمان را میزبان قدومتان می کنیم و چه میزبانی خوش تر از اینکه تو مهمانش باشی و من…
یکی از آرزوهایم این بود که تاریخ تولدم به جای ۱۳۶۹ می شد …۱۳ تا می توانستم در آن روزها در کنارتان باشم و برق چشمانتان را در قاب تصویر جای می دادم. اما نشد…
روزهایی که آرمیده در تابوت های مزین به پرچم خوش رنگ ایران می آمدید و اشک چشمانمان را خیس می کرد، آرزوهایم به واقعیت بدل شد و با دیدگانی تَر، بازگشت ستاره ها را قاب کردم.»

موسی تقوی نمین، متولد ۱۳۶۹ در شهرستان نمین و دارای مدرک کارشناسی در رشته ارتباطات است. وی، سابقه همکاری با چندین آژانس عکس و حوزه کار خبری-گزارشی را در سالهای فعالیت خود دارد.

این عکاس جوان نخستین نمایشگاه عکس خود را با نگاهی به طبیعت در سال ۱۳۹۴ در نگارخانه استاد قوام الدین اردبیلی برگزار کرد و دومین نمایشگاه عکس خود را به این موضوع با نگاهی مستند اختصاص داد.
نمایشگاه انفرادی عکس «موسی تقوی نمین» با عنوان «بازگشت ستاره ها» یکشنبه ۱ مهرماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۷ گشایش یافت و تا پایان روز پنجشنبه ۵ مهرماه ادامه خواهد داشت.
علاقمندان می توانند جهت مشاهده عکس های به نمایش گذاشته شده همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به نگارخانه قوام الدین اردبیلی، واقع در شهر اردبیل، میدان بسیج، مجتمع فرهنگی هنری فدک، مراجعه نمایند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
یادداشت: اگر دین نداریم لااقل آزاده باشیم
پسین
طبیعت از نگاه «هادی مختاریان» در نگارخانه ملل

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست