1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس «رنج و عشق» در نگارخانه خشت

نمایشگاه عکس «رنج و عشق» در نگارخانه خشت

نمایشگاه عکس « رنج و عشق در قاب تصویر» دستاورد نگاه دو تن از عکاسان با موضوع آسیب های روزمره در زندگی سیل زدگان کشور از روز یکشنبه ۱۵ اردی بهشت ماه جاری در نگارخانه خشت گشایش می یابد.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه تعداد ۲۴ قطعه عکس در اندازه ۳۵ در ۵۰ سانتیمتر از زندگی آسیب دیدگان ناشی از یورش سیل به منازل و محل زیست روستائیان انتخاب و ارایه شده است.
رجبعلی قهرمانی عکاس صاحب اثر در این نمایشگاه در بخشی از قاب نخست این نمایشگاه آورده است: «به جز خالق که از کل بی نیاز است/ خلایق را به یکدیگر نیاز است»

رجبعلی قهرمانی متولد فروردین ماه سال ۱۳۳۹ در منطقه بوئین زهرا در استان قزوین است. ایشان از جمله عکاسان و جانبازان سالهای جنگ ایران و عراق می باشند که در دوران جوانی به مناطق جنگی اعزام شده و تصاویری فاخر از روزهای جنگ در دوران دفاع مقدس را به ثبت رسانده اند. این عکاس در کنار فرزندش محمدسجاد قهرمانی در چندین منطقه آسیب دیده از سیل حضور یافته و پس از بازگشت از مناطق آسیب دیده تصمیم گرفتند با برگزاری نمایشگاه عکس و فروش عکس ها، تمامی عواید ناشی از این اقدام را در مسیر یاری رسانی به آسیب دیدگان صرف نمایند.

نمایشگاه عکس «رنج و عشق در قاب تصویر» دستاورد نگاه رجبعلی قهرمانی و محمدسجاد قهرمانی در ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۱۵ اُردی بهشت ماه جاری گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت.
علاقمندان می توانند تا پایان روز دوشنبه ۱۳ خرداد ماه(آخرین روز ماه مبارک رمضان) از عکس های ارایه شده توسط این دو عکاس دیدار داشته و از امکانات این مجموعه فرهنگی-هنری برخوردار شوند.
کرج، جاده قدیم هشتگرد، جاده سهیلیه، نرسیده به لشکرآباد، خیابان مهستان، شماره۶ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
اسامی راه یافتگان به نمایشگاه دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین
پسین
سلسله نشست های بررسی تاریخ عکاسی ایران برگزار می شود

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست