1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس «روایت نزدیک» در عمارت دهدشتی بوشهر

نمایشگاه عکس «روایت نزدیک» در عمارت دهدشتی بوشهر

سومین نمایشگاه گروهی عکس «روایت نزدیک» به نمایشگاه گردانی تی تی ناز ساروی در عمارت تاریخی فرهنگی دهدشتی بوشهر در حال برگزاری است.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه گروهی عکس تعداد ۳۰ تن از عکاسان و علاقمندان به هنر عکاسی با ۳۰ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه ۳۰ در ۴۵ سانتیمتر به نمایش گذاشته شده است.
در قسمتی از بیانیه نمایشگاه به قلم نعما محمدی روشن آمده‌است: «عکس‌های این نمایشگاه، مخاطب را به چنین دنیایی دعوت می‌کنند: که بیاندیشند آیا عکس‌ها می‌توانند راوی باشند. که در تجربه دیدن عکس، علاوه بر اینکه به برشی از زمان توجه کنند که عکس در آن گرفته شده است، به زمان حالی بیاندیشند که از هنگام عکاسی تا زمان حال گسترده شده است. نوعی کشش در زمان. نوعی پارادوکس: وقایعی که بعد از زمان عکس رخ داده است، برای عکس، آینده محسوب می‌شود و همان زمان در عین حال برای ما گذشته است».

در «روایت نزدیک» عکس‌هایی ازمحمد رضا آخوندی، محمد آهنگری، امیر بهروزی، محمد بقال اصغری، خلیل پور خاتمی، علی جهان آرا، نوشین حسن پور، پیمان حمیدی پور، یعقوب حضوری، مصطفا حق وردیان، رضا حیدری شاه بیدک، یاسر خدیشی، سعید زلفی، نعما محمدیان روشن، علی اکبر سالاری، تی تی ناز ساروی، نریمان شفیعی، مسعود عاملی، راحله علیپور، صمد علیزاده، مینا نوعی، سیدمحمد فاطمی، مرتضی فرهنگی، نیلوفر فلکیان، علی کاظمی، علی کربلایی محمد، بابک کنعانی، علی گلشن، محمد میبدی و الیار یکتن به نمایش گذاشته شده است.
نمایشگاه عکس «روایت نزدیک» تا پایان روز جمعه ۳۱ فروردین ماه سال ۱۳۹۷ همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ میزبان حضور علاقمندان به عکس و دیدار از نمایشگاه های گروهی عکس است.
عمارت تاریخی-فرهنگی دهدشتی در بوشهر، خیابان انقلاب، کوچه بیست و دوم(بانک مسکن) واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
معصومی گرجی: کتاب عکس استان، معرّف عکاسان و استان خواهد بود
پسین
منوچهر یگانه دوست: «عیبی یوخ، باشوا دولانیم، هر شی دوزلر»

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست