1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس «سلفی فراموش‌شدگان» در گالری تئاتر مستقل تهران

نمایشگاه عکس «سلفی فراموش‌شدگان» در گالری تئاتر مستقل تهران

نمایشگاه عکس امیرعلی رزاقی با عنوان « سلفی فراموش‌شدگان » عصر جمعه ۸ دی ماه جاری در گالری تئاتر مستقل تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، نمایشگاه عکس « سلفی فراموش‌شدگان » شامل ۲۵ قطعه عکس سلفی ساکنان مناطق محروم اردبیل است که با ایده پردازی امیرعلی رزاقی در گالری تئاتر مستقل تهران به نمایش درمی آید.
امیرعلی رزاقی، عکاس خبرگزاری مهر که پیش‌تر نمایشگاه‌های متعددی از او به نمایش درآمده است، در جریان سفر به مناطق محروم اردبیل با نگاهی نو موفق به ثبت آثاری شد که ایده‌ و هدف او، سبب خلق مجموعه‌ای متفاوت از سلفی‌ یا خودنگاره‌ به دست انسان‌هایی شد که برای نخستین بار با پدیده‌ای تکنولوژیک مواجه می‌شدند.

عکس های به نمایش درآمده در این نمایشگاه نخستین حضور تصویری ساکنان برخی مناطق دورافتاده و محروم اردبیل در دنیای حقیقی است؛ عکاس با در اختیار قرار دادن تلفن همراه از آنها می‌خواهد تا تصویری از خود و با ارزش‌ترین دارایی زندگیشان را در قاب عکس ثبت کنند « سلفی فراموش‌شدگان » نتیجه‌ی کوشش مردمی دور از امکانات و فارغ از همهمه‌های زندگی مدرن امروزی برای دیده شدن و ثبت در تاریخ زندگی این افراد است.

نمایشگاه عکس « سلفی فراموش‌شدگان » ساعت ۱۸ روز جمعه ۸ دی ماه گشایش یافته و تا پایان روز جمعه ۱۵ دی ماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای حضور تماشاگران و علاقمندان به دیدن عکس است.
گالری مستقل تهران در ضلع غربی چهارراه ولی‌عصر(عج)، خیابان رازی، نبش کوچه‌ی زندوکیل، شماره ۵۰ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه «عکاسی مداوم حضوری ماندگار» در نگارخانه میلان اُرومیه
پسین
نمایشگاه عکس « عصر آهن ۲ » در شهر رشت

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست