1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « از میان ما » در نگارخانه ایده پارسی

نمایشگاه عکس « از میان ما » در نگارخانه ایده پارسی

نمایشگاهی از آثار عکاسی یاسمن حمیدی با عنوان « از میان ما » از روز جمعه ۲۲ آبان ماه جاری در نگارخانه ایده پارسی برگزار می شود .
ایده پارسی به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، نمایشگاه عکس « از میان ما » نگاهی متفاوت است در زمینه عکاسی مستند اجتماعی به اطراف ما . در این آثار هنرمند با هوشمندی دو بعد از یک موضوع را به نمایش گذاشه در بخش اول با نگاه خود به سوژه ها و روزمره آنها پرداخته و در بخشی دیگر به موضوع نزدیک شده و آن بخش از تصویر را که پنهان است به تحریر درآورده ، نگارشی که حاصل از تفکر هنرمند و تقابل خوب او با سوژه است تا هرآنچه را باید گفته شود توسط خود سوژه بیان نماید.
در بخشی از متن قاب ابتدای این نمایشگاه آمده است :
عکاسی بازگشت و نگاه به دنیاست، عکاسی پی نشانه های حضور است ، حضور هستی ؛ و از این راه به گفت و گو با دنیا بر می خیزد و در این گفت و گو به حضور دیگری واقف می شویم و هم به میانجی اش خود را می شناسیم .
نمایشگاه عکس « از میان ما » تلاشی است برای حضور در دنیایی در نزدیکی ما که وجودش و حضورش از آنچه فکر می کنیم به ما نزدیکتر است .
نمایشگاه عکس « از میان ما » ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۲ آبان ماه جاری گشایش یافته و این مراسم تا ساعت ۲۱ ادامه خواهد داشت .
علاقه مندان می توانند تا پایان روز چهارشنبه ۲۷ آبان ماه همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ از مجموعه عکس های این نمایشگاه دیدن کنند .
نگارخانه ایده پارسی در تهران ، خیابان شهیددکترعلی شریعتی ، خیابان شهید کلاهدوز ، کوچه اله وردی آذر ، شماره ۲۸ واقع شده است .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
تور عکاسی از شرکت های تعاونی برگزار می شود
پسین
گزارش دومین نشست عکس و سرمایه اجتماعی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست