1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « از نگاه من » در نگارخانه کلک خیال

نمایشگاه عکس « از نگاه من » در نگارخانه کلک خیال

نمایشگاهی از آثار عکاسی علیرضا توانایی با عنوان: « از نگاه من » از روز یکشنبه ۱۹ دی‌ ماه ۹۵ در نگارخانه کلک خیال فرهنگسرای اخلاق گشایش می‌یابد.
« از نگاه من » در نگارخانه کلک خیال به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه تعداد ۲۰ قطعه عکس از آثار علیرضا توانایی در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر حاوی تک عکس‌هایی با رویکردی زیباشناسانه به طبیعت شهر تهران است. این نمایشگاه در صدد آن است که مناظری از شهر و طبیعت تهران به نمایش بگذارد.

علیرضا توانایی متولد ۱۳۵۴ و کارشناس ارشد حقوق و وکیل پایه یک دادگستری می باشد که دو سال است که عکاسی را به صورت حرفه ای و خودآموز آغاز کرده است.

در بخشی از متن قاب نخست این نمایشگاه به قلم سعید فداییان آمده است:
تهران اگرچه درگیر آلودگی های زیست محیطی و شلوغی بیش از حد است و زندگی در آن دشوار شده است، اما هیاهو و جنب و جوش آن از یک سو، حضور طبیعت با کوه، آب و درختان و منظر قدیم و جدید آن از سوی دیگر، ویژگی‌هایی است که به تهران زیبایی بخشیده است.
هویت تهران امروز و زیبایی آن، واقعیتی است که به تهران زیبایی بخشیده و از همزیستی پایتخت قدیم و جدید با تمام ویژگی‌های امروزین آن شکل گرفته است.

نمایشگاه عکس « از نگاه من » در ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۱۹ دی ماه جاری گشایش یافته و تا ساعت ۱۷ ادامه خواهد داشت. سایر علاقه‌مندان می توانند برای دیدار از این نمایشگاه عکس همه روزه تا پایان روز ۳۰ دی‌ از ساعت ۹ تا ۱۷ به نگارخانه کلک خیال مراجعه کنند.

گالری کلک خیال در تهران، خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهیدکاظمی، جنب بوستان گلزار، فرهنگ​سرای اخلاق واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس و چیدمان « بی زمین » در نگارخانه فردا
پسین
نخستین نمایشگاه عکس عکاسان خبری کردستان دایر شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست