1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « الفما » گیلان در اردبیل به نمایش درآمد

نمایشگاه عکس « الفما » گیلان در اردبیل به نمایش درآمد

مجموعه عکس های نمایشگاه گروهی عکس « الفما » که دستاورد نگاه عکاسان استان گیلان است در نگارخانه نقش خیال حوزه هنری استان اردبیل به نمایش گذاشته خواهد شد .
الفمابه گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه که عصر روز شنبه ۳۰ آبان ماه جاری به نمایش گذاشته می شود ، تعداد ۳۴ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه ۳۵ در ۵۰ سانتیمتر در قالب سه مجموعه مستقل از هم با عناوینی چون « زندگی ، چشم انداز و من؟ » به نمایش گذاشته می شود .
اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه عکس به این ترتیب معرفی شده است : مسعود ثبوتی ، رضا صدفی ، عابد خانی ، محمد صالح زاده ، وحید قربانی ، شایان اجلالی ، سپهر نصیحت گر ، میلاد جعفریان ، سعید ابراهیم خانی ، مصطفی روشنی و مازیار آتشی .
در بخشی از قاب نخست این نمایشگاه آمده است : این پانزدهمین نمایشگاه برگزار شده با حمایت حوزه هنری استان اردبیل در سال جاری است . در نمایشگاه گروهی عکس هنرمندان عکاس گیلانی ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و انجمن عکاسان رشت همکاری داشته اند .
نمایشگاه گروهی عکس « الفما » ساعت ۱۷ روز شنبه ۳۰ آبان ماه جاری در نگارخانه نقش خیال گشایش یافته و تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد یافت . علاقه مندان می توانند تا پایان روز جمعه ۶ آذرماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۴ از این عکس ها دیدن کنند .
نگارخانه نقش خیال در اردبیل ، میدان علی آباد ، سه راه نیروگاه ، روبروی نیروگاه برق واقع شده است .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
کدام رنگ و کدام فرم بهترین تصویر از عاشوراست؟
پسین
عکاسی پاییزی عکاسان شهرستان اهر برگزار شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست