1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « اینجا: پردیس ولیعصر، دانشگاه هنر » در آرته

نمایشگاه عکس « اینجا: پردیس ولیعصر، دانشگاه هنر » در آرته

سومین نمایشگاه انفرادی عکس‌های سروش کیایی با عنوان « اینجا: پردیس ولیعصر، دانشگاه هنر » در نگارخانه آرته در حال نمایش است.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، در این نمایشگاه تعداد ۶۸ قطعه عکس از میان ۴۰۰ فریم عکس تولید شده ای که در مدت یک سال و نیم گذشته با دوربین Lomo LC-A 120 گرفته شده، انتخاب شده و در معرض دید دیدارکنندگان قرار می‌گیرد.
سروش کیایی - « اینجا: پردیس ولیعصر، دانشگاه هنر » در آرتهسروش کیایی در متن قاب نخست این نمایشگاه آورده است: «اینجا محل زندگی من و امثال من است. شاید همه بگویند محل کار، ولی من می‌گویم زندگی چرا که بیشتر وقت ما اینجا صرف می‌شود. این روز‌ها خانه فقط خوابگاه است. صبح از خانه بیرون می‌زنیم و‌گاه تا دیروقت سر کار هستیم. ما شهروندان وابسته به محیط کار هستیم و نه سکنی‌گزیدگان در خانه.
محل کار من پردیس ولیعصر دانشگاه هنر است. و مانند بسیاری از همکاران، معلمان و دانشجویان که در این سال‌ها آمده و رفته و باز هم می‌آیند. هر روز من در اینجا می‌گذرد. در و دیوار این‌جا برای من خاطره دارد و برای خیلی‌های دیگر هم. فرم‌ها خود گویا هستند. آدم‌ها شاید همیشه در هیچ مکانی نباشند، می‌آیند و می‌روند. اما در و دیوار می‌مانند، تغییر می‌کنند، ولی همچنان باقی خواهند ماند.
محل کار من سر و شکل‌اش به دانشگاه نمی‌خورد، در حالی که اینجا یکی از قطب‌های آموزش هنر از سال‌های قبل از انقلاب اسلامی تا کنون بوده است. دانشکده هنرهای تزیینی را می‌گویم که تاریخی پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشته. روزی مجتمع شد و سپس مقر اصلی دانشگاه هنر و اکنون…»
سروش کیایی متولد ۱۳۵۴ در تهران و دانش‌آموخته مقطع کار‌شناسی ارشد رشته عکاسی در دانشگاه هنر تهران و کار‌شناسی رشته مرمت آثار تاریخی و فرهنگی و تزیینات وابسته به معماری در پردیس اصفهان دانشگاه هنر است.
نمایشگاه عکس « اینجا: پردیس ولیعصر، دانشگاه هنر »، سومین نمایشگاه انفرادی سروش کیایی بعد از برگزاری نمایشگاه‌های «دیدی دگرگون» (سال۱۳۹۰) و «معماری ایران ۸۳۰ نانومتر» (سال ۱۳۹۴) در گالری آرته به شمار می‌رود.
دیدار از این نمایشگاه تا روز یکشنبه ۱۶ آبان‌ماه جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ادامه دارد.
نگارخانه آرته روزهای شنبه تعطیل است.
گالری آرته در تهران، خیابان شیراز جنوبی، پایین‌تر از پل بزرگراه شهیدهمت، بلوار علی‌خانی، ۲۰ متری گلستان، ۱۲ متری دوم، شماره ۳ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
گفت وگو با غفاری پیرامون جشنواره عکس خانه روستایی
پسین
نمایشگاه عکس « جهان بی زمان » در نگارخانه رادین مشهد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست