1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « این شش نفر » در همدان

نمایشگاه عکس « این شش نفر » در همدان

نمایشگاه گروهی از آثار عکاسی شش تن از عکاسان جوان و فعال استان همدان با عنوان « این شش نفر » از روز دوشنبه یکم شهریور ماه در نگارخانه نگاه نو در همدان برگزار می شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، در این نمایشگاه  که از عکاسان ساکن همدان و همزمان با روز همدان برپا می شود، تعداد ۴۵ قطعه عکس رنگی در اندازه ۶۰ در ۹۰ سانتیمتر در معرض بازدید عموم مردم همدان قرار می گیرد.

همدان - این شش نفر در این نمایشگاه آثار: محمدابراهیم ارجی ، بهنام افتخاریان ، محمد بلالی ، مسعود رحیمی ، مصطفی شیرمحمدی و یاسر دلباز عکسهایی با موضوع هایی گوناگون در زمینه های: مردم شناسی(پرتره)، حیات وحش، دنیای ماکرو، طبیعت و مناظر زیبای استان همدان را به نمایش می گذارند.
تمامی عکس های ارایه شده در این نمایشگاه عکس همزمان با گشایش نمایشگاه و روزهای برگزاری نمایش آثار، به صورت کارت پستال در قالب مجموعه های نفیس و آماده فروش به علاقمندان ارایه می شود.

در بروشور معرفی نمایشگاه عکس « این شش نفر » آمده است: انقلابی در سبک حرفه ای برگزاری نمایشگاه عکس. نمایشگاه این شش نفر با رویکرد کاملا حرفه ای فصل و شیوه ای متفاوت در برگزاری نمایشگاه عکس در کشور را ارائه می کند. نمایشگاه آثار عکاسی شش نفر از عکاسان مطرح همدان ، در حالی در هفته همدان گشایش می یابد که تماما رویکردی منحصر بفرد و اصولی دارد. این شش نفر توانسته اند به طریق شایسته آثار خودرا گزینش، ویرایش و در ابعاد منظم و تیپ جامع و در خور شأن بازدید کنندگان و علاقمندان به آثار هنری آماده سازی کنند. آثار موجود در این نمایشگاه در ابعاد بزرگ ۹۰×۶۰سانتیمتر، دارای شناسنامه اثر (شامل» عنوان ، نام پدیدآورنده، مشخصات فنی، تعیین سبک، معرفی ترکیب بندی، زمان و مکان ثبت،عکس نوشت و سایر توضیحات ) دیده میشوند و خریداران تابلوهای  مذکور میتوانند شناسنامه اثر را نیز با مهر و امضای پدید آورنده در اختیار داشته باشند. در این نمایشگاه گروهی همچنین، به معرفی چهره و رزومه(شناسنامه کاری) این شش نفر پرداخته شده و بازدید کنندگان با تولید کنندگان آثار نیز آشنا خواهند شد. این اولین نمایشگاه عکس در استان همدان خواهد بود که در فوق بر نامه های خود برگزاری ورک شاپ و تور رایگان عکاسی در نظر گرفته است.
گفتنی است، بعد از برپایی این نمایشگاه،،فایل شبیه سازی شده و انیمیشنی نمایشگاه به گروه های تلگرامی در فضای مجازی ارسال خواهد شد.

در امر برگزاری نمایشگاه عکس « این شش نفر » از حامیانی چون: معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان ، شرکت سیاحتی علیصدر ، اداره کل میراث فرهنگی ، شرکت مخابرات استان تقدیر شده است.
نمایشگاه عکس « این شش نفر » در ساعت ۱۰ روز دوشنبه یکم شهریور ماه گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان روز جمعه پنجم شهریور از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۸ تا ۲۱ از این نمایشگاه دیدن کنند.
گالری نگاه نو در همدان، میدان آرامگاه بوعلی ، خیابان پشت شهرداری واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نشست « عکاسی پرتره و نتایج معاصریت در آن » در رشت
پسین
برپایی نمایشگاه عکس « پرهِ مَرد » در رشت

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست