1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « بوی عیدی » در زنجان

نمایشگاه عکس « بوی عیدی » در زنجان

نمایشگاهی از آثار عکاسی حمیدرضا بازرگانی با عنوان « بوی عیدی » در شهر زنجان در حال برگزاری است.
با نزدیک شدن به عید نوروز نمایشگاه عکس با عنوان “بوی عیدی ” از آثار حمیدرضا بازرگانی در حاشیه جشنواره فرهنگی هنری جمعیت امداد دانشجویی -مردمی امام علی(ع) در حال نمایش است.
بازرگانی زنجانبه گزارش پایگاه عکس چیلیک ، دست اندرکاران جمعیت امام علی (ع) هدف از برپایی این نمایشگاه را در راستای جلب توجه مردم به وضعیت کودکان کار اعلام نموده و خواستار توجه بیشتر افراد جامعه به اهمیت حمایت وپشتیبانی از این قشر آسیب پذیر  و آینده ساز اعلام کردند.
گفتنی ست پیش از این نیز حمیدرضا بازرگانی در این خصوص فعالیت های ارزشمندی انجام داده که از آن جمله می توان به آموزش رایگان عکاسی و برپایی نمایشگاه عکس در روستاها و مناطق محروم دور از مرکز به کودکان روستایی و اقشار تهی دست جامعه اشاره نمود.
حمیدرضا بازرگانی علت این کارش را ایجاد امکان سخن گفتن برای بیان دردها و رنج های ناگفته اقشار محروم بیان کرد و افزود: بی تردید اگر عموم افراد جامعه خصوصا اقشار فرودست بتوانند به زبان تصویر مسلط شوند امکان طرح خواسته ها و مشکلاتشان با روش تاثیر گذار و قدرتمند هنر عکاسی بسیار سودمند و مفید خواهد بود . مفید، هم برای خود این افراد و هم برای متولیان و مسئولین امر چرا که با این کار می توان تهدید را تبدیل به فرصت نمود و امکان سوء استفاده را از افراد ناصالح و مغرض صلب نمود.
بازرگانی خاطر نشان کرد : هنرمند واقعی می بایست هنرش را در خدمت جامعه ی بشری و همه انسان ها خصوصا در خدمت مردمان محروم و فرودست جامعه بکار گیرد.
هنرمند از کسی طلب کار نیست بلکه همواره خود را مدیون مردم می داند.
لازم بذکر است حمیدرضا بازرگانی با دارا بودن بیش از ۲۵ سال سابقه فعالیت در امر فیلمسازی و عکاسی آثار شایان توجه و تاثیر گذاری خلق نموده که عمده این آثا در فستیوال های متعدد بین المللی و ملی مورد تحسین قرار گرفته است . وی در مراکز آموزشی حرفه ای به عنوان مدرس عکاسی فعالیت می نماید.
نمایشگاه عکس “بوی عیدی ” با هدف خیریه از ۱۷ تا ۲۱ اسفند ماه سالجاری همه روزه از صبح الی عصر در محل کارخانه کبریت سابق زنجان واقع در خیابان صفا برپا می باشد.
پیشین
دعوت به شرکت در سومین مجمع عمومی انجمن عکاسان ایران
پسین
آمار مشارکت استانی در دور سوم جشنواره عکس تعاون

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست