1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « تراکمه ۵۰ » در لامرد

نمایشگاه عکس « تراکمه ۵۰ » در لامرد

نمایشگاه عکس « تراکمه ۵۰ » از آثار عکاسی هنرمند شهید قنبر اسدپور از صبح روز پنجشنبه ۶ آبان ماه جاری در لامرد برگزار می شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، در نمایشگاه عکس این شهید فقید تعداد ۳۰ قطعه عکس در اندازه ۳۰ در ۳۰ سانتیمتر در نگارخانه هنرهای تجسمی شهرستان لامرد به نمایش گذاشته خواهد شد.
نمایشگاه عکس « تراکمه 50 » در لامردمحمد قادری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد در ارتباط با این نمایشگاه عکس اظهار داشت: با کمک های انجام گرفته از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لامرد، انجمن هنرهای تجسمی و انجمن عکاسان لامرد، ۳۰ تابلو عکس از آثار هنرمند شهید قنبر اسدپور مربوط به سیمای لامرد در دهه ۵۰ به مدت یک هفته در نگارخانه هنرهای تجسمی در محل هتل قصر امیریه لامرد برپا می شود.

قادری با بیان تقدیر خیر حاج موسی امیری در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اظهار داشت: همزمان با افتتاح این نمایشگاه شاهد برگزاری کارگاه عکس با موضوع مستند معاصر در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ آبان ماه با حضور استاد مهرداد افسری از عکاسان کشور در حوزه عکاسی مستند ، همراه با افتتاح نگارخانه در هتل قصر امیریه شهرستان می باشیم.

نمایشگاه عکس « تراکمه ۵۰ » در روز پنجشنبه ۶ آبان ماه ساعت ۱۰ صبح با حضور مسئولین شهرستان لامرد افتتاح شده و تا پایان روز سه شنبه ۱۱ آبان ماه جاری همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ پذیرای حضور دیدارکنندگان است.

نگارخانه هنرهای تجسمی لامرد در استان فارس، شهرستان لامرد، بلوار شاهد ، هتل قصر امیریه واقع شده است.
ارسال خبر: سلمان هاشم پور

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
فراخوان اردوی کشوری عکاسی چهارمین جشنواره خانه دوست
پسین
نقدی بر نمایشگاه عکس « این شهر صنعتی است »

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست