1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « خوی در روی » در نگارخانه شیرین و فرهاد

نمایشگاه عکس « خوی در روی » در نگارخانه شیرین و فرهاد

نمایشگاهی از آثار عکاسی « علی رضا آزادکیا » با عنوان « خوی در روی » از روز پنجشنبه ۳ دی ماه در نگارخانه شیرین و فرهاد در تهران گشایش می یابد .
نمایشگاه عکس آزادکیا به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه تعداد ۳۰ قطعه عکس رنگی در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر با موضوع مستند در شاخه صورت و چهره (پرتره) مورد نظر قرار گرفته است .
علی رضا آزادکیا متولد دی ماه سال ۱۳۵۹ تهران و دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته های مهندسی نساجی از واحد علوم تحقیقات و مدیریت نساجی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است و تاکنون تجربه برگزاری ۴ عنوان نمایشگاه عکس انفرادی را در کنار نزدیک به سی عنوان نمایشگاه گروهی را در سوابق هنری خود دارد .

در قاب نخست این نمایشگاه به قلم عکاس آمده است : نمایشگاه عکس خوی در روی ، تجربه ای متفاوت است از همنشینی با سوژه و ثبت لحظه ای از احوالات ایشان که گویای بخشی از حقیقت سوژه باشد. به بهانه گرامیداشت حضور برخی از بزرگان استان کرمانشاه، سعی شده تا مفهوم عکاسی پرتره در عبارت خوی در روی، بازترجمه  و ارائه گردد.
یکی از شاخصه های این نمایشگاه دوعکاسه بودن آثار است. بدین صورت که هر عکس را دو عکاس، عکاسی کرده و تمایلی برای حفظ مالکیت معنوی عکس توسط یک نفر نیست.
از خصوصیات دیگر این نمایشگاه، عکاسی حین گفتگو با سوژه است. که تلاش شده به هیچ عنوان فرم ساختگی به مدل تحمیل نشود اما کارگردانی در حین عکاسی تکذیب نمی شود !

نمایشگاه عکس « خوی در روی » ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۳ دی ماه سال جاری گشایش یافته و تا ساعت ۲۱ ادامه خواهد داشت . علاقه مندان می توانند تا پایان روز پنجشنبه ۱۰ دی ماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند .
نگارخانه شیرین و فرهاد در تهران ، کوی نصر (گیشا)، نبش خیابان ۳۶ واقع شده است .
منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
داوران مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات معرفی شدند
پسین
آشنایی با عکاسان : « ایو آرنولد »

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست