1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « دست ها » در نگارستان امام اصفهان

نمایشگاه عکس « دست ها » در نگارستان امام اصفهان

نمایشگاه عکس پریسا فهامی با عنوان « دست ها » در محل نگارخانه نگارستان امام خمینی اصفهان در حال نمایش است.

عکس دست در اصفهانبه گزارش پایگاه عکس چیلیک ، در نمایشگاه عکس « دست ها » یک مجموعه عکس در قالب ۲۳ قطعه عکس در اندازه ۲۰ در ۳۰ سانتی متر و ۱۵ قطعه عکس در اندازه ۲۰ در ۲۰ سانتی متر به نمایش در آمده است.

پریسا فهامی متولد ۱۳۵۷ و دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته معماری است و در حال حاضر ریاست هیات مدیره کانون عکس اصفهان را عهده دار است.

مجموعهٔ پیشِ رو روایتی است از دست های امام خمینی(ره) که از روی عکس های چاپ شده ، در قالب ترکیبی نو و نگاهی انتخابی، عکاسی دوباره شده است .

در بخشی از متن قاب نخست این نمایشگاه آمده : «در این نگاره‌ها به هدف خلق فضایی که کمتر در مورد آن صحبت شده علاوه بر تکرار نکردن چندباره عکس‌ها، سعی کرده‌ام تأکید بر روی یکی از کلیدی‌ترین ابزار ارتباط بصری رهبر انقلاب به‌وضوح دیده شود. «دست» ها، روایت دست‌های روح‌الله موسوی خمینی از زبان عکس‌هاست و شاهکار بودن صحنه‌هایی که گویی کارگردانی شده‌اند. «دست» ها، همچنان که پیداست؛ شارع و قانون‌گذار، همچون دست تمامی اسطوره‌های تاریخ، بی‌ترس از اتفاقات عجیب به بیان جهان‌بینی ایشان می‌پردازند».

علاقه‌مندان می توانند تا پایان روز دوشنبه ۱۶ اسفند ماه سال جاری همه روزه به‌ جز روزهای تعطیل از ساعت ۸ تا ۱۹ از عکس های این نمایشگاه دیدار کنند.

نگارستان امام خمینی(ره) در شهر اصفهان ، میدان فیض واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه « عکس نوشت » با حضور عکاسان گشایش یافت
پسین
فراخوان پنجمین جشنواره عکس وقف، چشمه همیشه جاری

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست