1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « دیار من بوشهر » در تبریز

نمایشگاه عکس « دیار من بوشهر » در تبریز

نمایشگاه گروهی عکس از آثار عکاسان استان بوشهر با عنوان « دیار من بوشهر » طی چندین نوبت در مناطق گوناگونی از استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه گروهی تعداد ۷ عکاس استان بوشهر با ۳۵ قطعه عکس در اندازه ۵۰ در ۷۵ سانتیمتر نماهایی از فرهنگ، آداب و رسوم و همچنین جاذبه های گردشگری و طبیعی به نمایش گذاشته می شود.
محمد یوسفی عضو هیات‌مدیره انجمن عکاسان استان بوشهر و از برنامه ریزان و برگزارکنندگان این نمایشگاه اظهار داشت:
 معرفی ظرفیت‌های گردشگری و آداب و رسوم استان بوشهر در سطح کشور یکی از مهمترین وظایف هنرمندان استان بوشهر است و بر این اساس انجمن عکاسان استان بوشهر اقدام به برگزاری نمایشگاه‌های عکس «دیار من بوشهر» در استان آذربایجان شرقی کرده است.

وی گفت: این نمایشگاه نخستین نمایشگاه بین استانی انجمن عکاسان استان بوشهر است که با حضور و ارائه آثار هنرمندان عکاسان استان‌های بوشهر و آذربایجان شرقی با همکاری شهرداری‌ها و برخی سازمان‌های این دو استان در سه نوبت برگزار می‌شود. نوبت اول و دوم این نمایشگاه در شهر جلفا از ۲۵ شهریور تا ۲۹ شهریورماه جاری و نوبت سوم در شهر تبریز از ۳۰ شهریور تا ۲ مهرماه دایر می‌شود.

عضو هیئت‌مدیره انجمن عکاسان استان بوشهر افزود: با رایزنی‌های انجام شده با اداره ارشاد جلفا نوبت سوم نمایشگاه عکس «دیار من بوشهر» با دعوت برخی از عکاسان دو استان بوشهر و آذربایجان شرقی در بندر بوشهر نیز برگزار می‌شود.
این عکاس بوشهری یادآور شد: مقدمات برپایی نمایشگاه عکس به‌ صورت متقابل با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر به‌عنوان متولی با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری و حوزه هنری و اداره کل ارشاد استان بوشهر و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تبریز و حمایت حوزه هنری استان آذربایجان شرقی صورت گرفته است.

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده است: سید حسین صافی، سید کریم موسوی، محمود صادقی، حسین فخرایی، عباس حیدری، رسول سعادت نیا، محمد یوسفی، امین گل افشان، رضا صفایی، حسین استوار، رضا خاتمی، سید محمدجواد صدری، مریم نجات بوشهری، سیده ساناز موسوی، حمیدرضا احمدی فر، علی بیژنی و رضا بخشی .
نمایشگاه عکس «دیار من بوشهر» در تبریز از ۳۰ شهریور تا ۲ مهرماه در بلوار استاد شهریار، جنب بوستان مسافر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
اختتامیه پنجمین جشنواره عکس وقف برگزار می شود
پسین
نمایشگاه سالیانه کانون عکس اصفهان در نگارخانه بیان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست