1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « دید شگفت انگیر کودکان » در تبریز

نمایشگاه عکس « دید شگفت انگیر کودکان » در تبریز

نمایشگاه عکس « دید شگفت انگیر کودکان» از روز پنجشنبه ۱۱ شهریور ماه جاری در شهر تبریز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، نمایشگاه عکس « دید شگفت انگیز کودکان » روایت کودکان ۱۰ تا ۱۵ ساله ای است که در نخستین دوره آموزش عکاسی کودکان و نوجوانان در انجمن هنر عکاسی استان آذربایجان شرقی، محیط شان را به تصویر کشیده‌اند.

نمایشگاه عکس کودکان و نوجوانان در تبریزکریم ارجمند مسئول آموزش این گروه در قاب نخست نمایشگاه آورده است:
کودکان بهترین موهبت الهی برای خانواده و بزرگترین سرمایه در همه برهه های تاریخ برای جامعه و جهان اند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و سهیم شدن کودکان ما دراین دهکده جهانی، نیاز به آشنایی با ابزارهای تعامل اجتماعی بین المللی و برقراری روابط هرچه بهتر و کارآمدتر، امری ضروری و اجتناب ناپذیر است و لزوم تربیت انسانهای بزرگ و با نگاهی بصیر و بسیط  بر همه ما آشکار.
باید به کودک اجازه دهیم تا جهان ویژه خود را بنا نهد و ما برای تحقق این امر، دوربین عکاسی را انتخاب کرده ایم. ما می خواهیم با دید کودک دنیای او و دنیای خودمان را ببینیم، می خواهیم به او اجازه دهیم که با خلاقیت خود برآمده اش، به ابراز وجود خویشتن (خودبیانگری) بپردازد و در این میان لذت احساس حضور در پهنه ی گیتی ونیز چگونه خوب و مفید بودن را با تمام وجود لمس کند.
ما در این نمایشگاه نگاه کودکانمان را از دریچه دوربین به تماشا نشسته ایم و عصاره و چکیده توانایی ها، تمنیات، چشم اندازها و دید زیبابین و زیبا پسندشان را در قالب عکس به تماشا گذاشته ایم.
این کودکان زبان بصری را در دوره آموزشی ۶۰ ساعته با مربیگری خانم سهیلا صنم نو در انجمن هنر عکاسی استان آذربایجان شرقی تمرین کرده اند.

اسامی کودکان و نوجوانان صاحب عکس در این نمایشگاه به این شرح معرفی شده است: پانیا ادریسی ، سیدمحمد ارجمند ، ثنا توکلی ، آرزو جلالی، حانیه جلیل زاده، دنیز جلیل وند، سارا حمیدی، ترانه خلیل علافی، نیما رونقی، ماهنی زینالی نامدار، پوریا شه پرست، علی فارغی، آیدا فتاح پور، طلا محمدی باهر.

نمایشگاه عکس « دید شگفت انگیر کودکان» ساعت ١۶ روز پنجشنبه ۱۱ شهریور ماه جاری گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان روز یکشنبه ۲۱ شهریور ماه از این عکس ها دیدن کنند.
گالری انجمن هنر عکاسی استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز، بلوار استاد شهریار، ابتدای سربالایی ولیعصر، مجتمع سینمایی ٢٢ بهمن تبریز واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس «نگاه موازی» تمدید شد
پسین
دومین نمایشگاه عکس گروه هنری « سایه روشن » در بابل

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست