1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « روز دهم » در کارگاه هنر

نمایشگاه عکس « روز دهم » در کارگاه هنر

داود اکبرزاده - روز دهم - کارگاه هنرنمایشگاهی از آثار عکاسی داود اکبرزاده با عنوان: « روز دهم » از روز جمعه ۱۹ آذر ماه جاری در کارگاه هنر برگزار می شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه تعداد ۱۴ قطعه عکس رنگی در اندازه های: ۷۶ در ۱۱۴ و ۷۶ در ۹۵ و ۴۰ در ۶۰ سانتیمتر به نمایش گذاشته می شود.
داود اکبرزاده آبکنار متولد سال ۱۳۵۰ از شهرستان نوشهر است و با برگزاری نمایشگاه عکس « روز دهم » هفتمین نمایشگاه عکس را برای سوابق فعالیتی خود رقم می زند.
در قاب نخست این نمایشگاه در متنی کوتاه به قلم عکاس آمده است: انسان روز دهم  چون انسان آغاز خلقت می ماند ،گویی از گل سرشته شده و این بار در دل یک سوگواره و در مکانی غیر قابل تشخیص به هستی ورود می کند.

نمایشگاه عکس « روز دهم » ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۹ آذر ماه جاری در محل نگارخانه کارگاه هنر گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. علاقمندان می توانند تا پایان روز چهارشنبه یکم دی ماه همه روزه به جز شنبه ها از ساعت ۱۰ تا ۱۹ از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه دیدن کنند.
گالری کارگاه هنر شنبه ها تعطیل است.
گالری کارگاه هنر در تهران، پاسداران ، خیابان اخوان (بوستان دوم)، خیابان اسلامی جنوبی، کوچه طاهری، بن بست یاس، شماره ۲ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
شهدای رسانه /بدون شرح و بی نیاز از هرگونه وصف و توضیح
پسین
اسامی راه یافتگان به دومین سوگواره عکس « از عاشورا تا اربعین »

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست