1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « سکوت » در نگارخانه عمارت روبرو

نمایشگاه عکس « سکوت » در نگارخانه عمارت روبرو

نمایشگاه عکس از آثار : حمید مهدوى و پگاه قدیرى با عنوان « سکوت » عصر روز جمعه ۶ اسفند ماه جاری در نگارخانه عمارت روبرو برگزار می شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه، ویدیو آرت: حمید مهدوى با موسیقى: آسو کهزادى و چیدمان: پگاه قدیرى طراحی و اجرا شده است.
سکوت - قدیری و مهدویدر متن قاب نخست نمایشگاه سکوت به عنوان استیتمنت آمده است:

جهان از حرکت ایستاده و حجم سنگین نیستى را بر آنچه هست گسترده .
گویی هیچ چیز و هیچ کس توان حرکت ندارد. آواره تر از آنچه به نظر می آید سکوت است. سکوتی دچار مرگ. مرگی دچار تنهایی . و تنهایی دچار سکوت. صدایی به گوش نمیرسد. گویی هیچ نمی جنبد. هیچ چیز و هیچ کس.
سکوت از تنهایی ریشه میگیرد. هیچ کس به یکباره سکوت نمی کند. سکوت ناگهانی نیست.
سکوت زنی است جامانده در ویرانه ها. انسانی فراموش شده. فراموشی انسانهای اکنون. زمینی برهوت با یادى از وجود انسان. انسانی گریخته.
گویی تنهایی معناى بودن را نابود کرده . ما در این تنهایی و سکوت ، خود را می یابیم و در آن هیچ نخواهیم گفت.
حمید مهدوی متولد سال ۱۳۶۲ در تهران و دانش آموخته مقطع کاردانی رشته مکانیک از دانشگاه انقلاب اسلامی است. عکاسی را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرد و نخستین نمایشگاه عکس را در سال ۱۳۹۴ با عنوان « ابتدا پرنده بود » در گالری ایده پارسی برگزار و در بهمن ماه سال ۱۳۹۴ در ایالت فلوریدای جنوبی همراه با پرفورمنس سهیلا قدس تکرار شد.
پگاه قدیری متولد سال ۱۳۶۲ در شهر اراک و دانش آموخته کارشناسی مکانیک است. ایشان عکاسی را از سال ۱۳۸۹ عکاسی را آغاز کرده و نخستین نمایشگاه عکس را در سال ۱۳۹۴ با نام فراموشی در گالری ایده پارسی برگزار کردند.نمایشگاه عکس سکوت ساعت ۱۶ روز جمعه ۶ اسفند ماه در عمارت روبرو گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه دارد. سایر علاقمندان می توانند تا پایان روز جمعه ۲۰ اسفند ماه طی روزهای یکشنبه تا جمعه از ساعت ۱۴ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند. عمارت روبرو شنبه ها تعطیل است.
نگارخانه عمارت روبرو در تهران، خیابان انقلاب(شرق به غرب)، نرسیده به چهارراه ولیعصر(عج)، بن بست کیانپور، شماره ٧ واقع شده است.
پیشین
نمایشگاه گروهی عکس « سر آغاز دیدن » در کردستان
پسین
گزارش نخستین روز از برگزاری دومین دو روزه عکاسان گیلان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست