1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « شبنم عشق » در مازندران

نمایشگاه عکس « شبنم عشق » در مازندران

نمایشگاهی از آثار عکاسان حوزه هنری استان مازندران با عنوان « شبنم عشق » از روز شنبه ۹ آبان ماه جاری در نگارخانه سوره حوزه هنری این استان گشایش می یابد .شبنم عشق
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه عکس حسین بهرامی ، حامد پراکند ، مریم رسولی و خاطره محمدی صاحب اثر می باشند . این عکاسان جوان دوره های آموزش عکاسی خود را در محل واحد آموزش حوزه هنری مازندران گذرانده و با ۲۰ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر حضور پیدا می کنند .
موضوع عکس های ارایه شده در این نمایشگاه عکس به آیین های رایج در سبک و شیوه سوگواری در تاسوعا و عاشورای حسینی پرداخته است . پیش تر نیز از عکاسان این گروه شاهد برگزاری نمایشگاه هایی با موضوع های اجتماعی و طبیعت در محیط های مردمی و به شکل خیابانی بوده ایم . عکاسان این نمایشگاه در اهداف اجرایی خود عنوان کرده اند که تلاش می کنند هنر عکاسی در میان اقشار مختلف جامعه جایگاه ویژۀ خود را پیدا کند تا مردم به رسالت عکاسی و نقش و تاثیر ثبت لحظات ناب در جامعه پی ببرند .
به نام های نمایشگاه گروهی عکس هنرمندان خانه عکاسان حوزه هنری مازندران روز شنبه ۹آبان ساعت ۴.۳۰ عصردر گالری خانه سوره حوزه هنری افتتاح خواهد شد
 نمایشگاه عکس « شبنم عشق » در ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه روز شنبه ۹ آبان ماه جاری در محل نگارخانه سوره حوزه هنری مازندران گشایش یافته و علاقه مندان می توانند همه روزه تا پایان روز سه شنبه ۱۲ آبان ماه از ساعت ۹ تا ۱۹ از عکس های این نمایشگاه دیدن کنند .
نگارخانه سوره مازندران در شهر ساری ، میدان امام ، بلوار دانشگاه ، حوزه هنری مازندران واقع شده است .
پیشین
نمایشگاه گروهی عکاسان اصفهان با عنوان « رنگ و رنج »
پسین
با حضور عکاسان ، نگاه های برتر تور عکاسی کویر معرفی شد

به تازگي منتشر شده

۱ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • واقعا متاسفم که برای مضامینی چون عاشورای حسینی و مذهب پوسترهایی تا این حد غیراصولی و چشم و ابرویی کار شده است.
    از چیلیک و مشی کار این سایت بعید بوده انتشار این تصویر!!!
    لطفا بیشتر دقت کنید.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست