1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « شوکا » در نگارخانه ابن سینا

نمایشگاه عکس « شوکا » در نگارخانه ابن سینا

نمایشگاهی از تجربه های عکاسی دو تن از بانوان عکاس در مجموعه ای مستقل از هم با عنوان ” شوکا “ از عصر روز پنجشنبه ۱۶ مردادماه جاری در نگارخانه ابن سینا به نمایش درمی آید.

به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک ” (Chiilick.com) نمایشگاه عکس « شوکا » در نگارخانه ابن سینا در این نمایشگاه فاطمه(رامش) حسینی لاهیجی و منا عبدا..پور عراقی هر یک به شکل مستقل با ارایه ۱۳ قطعه عکس از مجموعه آثار خود سعی در نمایش موفقیت هایی از تجربه های عکاسی خود را دارند.

این نمایشگاه دربرگیرنده ۱۳ قطعه عکس رنگی در اندازه ۵۰ در ۷۵ با نگاهی اجتماعی و واقع گرا به معماری سنتی و طبیعت سبز ایران از نگاه فاطمه لاهیجی بوده است و منا عبدا.. پور هم در قالب عکس های ۵۰ در ۷۵ سانتیمتر و سیاه سفید، تجربه هایی از نگاه مستند خود را در باب نمایش زوایایی از ارتباطات انسان معاصر به نمایش می گذارد.

مناعبدالله پور متولد تیرماه سال ۱۳۶۱ دانش آموخته رشته ارتباط تصویری، و رامش لاهیجی متولد شهریورماه سال ۱۳۴۳ دانش آموخته کارشناسی رشته ادبیات فارسی می باشند.

این نمایشگاه ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ۱۶ مردادماه جاری گشایش یافته و علاقه مندان می توانند از روز شنبه ۱۸ مردادماه تا پایان روز پنجشنبه ۲۳ مردادماه همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ از این نمایشگاه دیدن کنند.

نگارخانه ابن سینا در تهران، شهرک غرب، خیابان ایران زمین شمالی، روبه روی بیمارستان بهمن، فرهنگسرای ابن سینا واقع شده است.

پیشین
برگزیدگان مسابقه عکسمان معرفی شدند + فراخوان جدید
پسین
اعتراض خانواده‌ کاوه گلستان،این عکس‌ها حراج نشده است

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست