1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « شی » در نگارخانه آرته

نمایشگاه عکس « شی » در نگارخانه آرته

نمایشگاهی از مجموعه عکس های ” مریم عسگری ” با عنوان ” شی ” از روز جمعه ۵ دی ماه جاری در نگارخانه ی ارته گشایش می یابد.
در این نمایشگاه تعداد ۳۳ قطعه عکس دیجیتال به شکل رنگی در اندازه های: ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر، ۳۰ در ۴۰ سانتیمتر و ۱۶ در ۲۱ سانتیمتر ارایه می شود.

نمایشگاه عکس « شی » در نگارخانه آرته

مریم عسگری متولد سال ۱۳۵۸، دارای مدرک کارشناسی، دوره های عکاسی را در سال ۱۳۹۱ در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران به پایان رسانده است.

در قاب نخست این نمایشگاه آمده است:
کودکی را درنیافته بودم که گوش زدم کردند بزرگ شده ام؛ رسیده‌ام. سرگرم کشف ناشناخته ها بودم که وقت تمام شد. باید به سرانجامی می‌رسیدم؛ هرچند گنگ و نامفهوم.
نقش را پذیرفتم؛ بازی را آغاز کردم و در این میان گه گاه گریزی هم به کاش‌بودهایم زدم.
گویی واقعیت این بود، آن روزها هم ـ هر لحظه اش ـ از این ابهام خالی نبودند، تنها هاله‌ای دست‌نیافتنی از معصومیت اش تسلایم می‌دهد.
بازی گوشی های کودکانه ام همچون جنینی در زهدانِ بزرگسالی ام لگدم می زدند. فکری را پرورانده و کارم را آغاز کردم. دهان به دهان چرخید، در خانه شان را به رویم گشودند. هم‌سفره‌ شدیم و سرحرف باز شد. دیگر بیگانه نبودند و من هم در امتداد مسیری که آغازش برایم مبهم و رمزآلود بود، تنها نبودم.
آغاز کار این مجموعه از سال ۱۳۹۰ بوده و برپایی این نمایشگاه دال بر اتمام آن نیست.

این نمایشگاه ساعت ۱۶ روز جمعه ۵ دی ماه گشایش یافته و علاقه مندان می توانند همه روزه تا پایان روز پنجشنبه ۱۱ دی ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند.

نگارخانه آرته در تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، بزرگراه کردستان جنوب، پایین تر از بزرگراه شهیدهمت، خیابان شیراز جنوبی، بلوار علی خانی، بیست متری گلستان، دوازده متری دوم، شماره ۳ واقع شده است.

پیشین
« شیراز » مقصد آتی همسفران تور عکاسی چیلیک
پسین
جشنواره عکس نگاه، جوایز عکاسان را افزایش داد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست