1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « طهران در قاب کاشی » در نگارخانه تابستان

نمایشگاه عکس « طهران در قاب کاشی » در نگارخانه تابستان

چهارمین دوره نمایشگاه عکس طهران ، شهر خاطره  با عنوان « طهران در قاب کاشی » از عصر روز سه شنبه ۱۸ آبان ماه جاری در نگارخانه تابستان خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

« طهران در قاب کاشی » در نگارخانه تابستانبه گزارش پایگاه عکس چیلیک ، نمایشگاه عکس « طهران در قاب کاشی » نگاهی به هنر کاشیکاری دوره قاجار در شهر تهران دارد و حاصل ۵ سال فعالیت تحقیقاتی و پژوهشی همایون عبد الرحیمی و فاطمه مجدنیا بر روی هنر کاشیکاری دوره قاجار می باشد.

این نمایشگاه چهارمین سال است که به موضوع هنر در دوره قاجار در شهر تهران می پردازد و قصد دارد هویت و فرهنگ و هنر شهر تهران را به هنرمندان و عموم مردم معرفی کند.

همایون عبد الرحیمی متولد ۱۳۴۹، دانش آموخته مقطع کارشناسی کارگردانی سینما است.وی کاریکاتوریست است و از سال ۱۳۷۱ با روزنامه ها و نشریات مختلف همکاری داشته است.همچنین دارای بیش از ۲۰ جایزه معتبر بین المللی و نمایشگاههای متعدد داخلی و خارجی در حوزه کاریکاتور و عکس می باشد. همچنین وی محقق و پژوهشگر تهران قدیم است.

فامه مجدنیا متولد ۱۳۶۲ دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته ارتباط تصویری  است. وی عکاس و محقق و پژوهش گر تهران است  و چندین نمایشگاه عکس به صورت انفرادی و گروهی برگزار کرده است.

نمایشگاه عکس « طهران در قاب کاشی » ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۱۸ آبان ماه گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان روز دوشنبه ۲۴ آبان ماه از ساعت ۱۳ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه تابستان در تهران، خیابان طالقانی، خیابان شهیدموسوی، بوستان هنرمندان، خانه هنرمندان ایران واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
فراخوان هفتمین جشنواره عکس زنان و زندگی شهری
پسین
نمایشگاه عکس « سلفی نابلدان » جانی پور در پاریس

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست