1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « قاچاق سوخت » صادق سوری در زاهدان

نمایشگاه عکس « قاچاق سوخت » صادق سوری در زاهدان

مجموعه عکس صادق سوری با موضوع « قاچاق سوخت » دستاورد پرداخت به یک پروژه تخصصی عصر چهارشنبه ۳ اَمرداد در شهر زاهدان افتتاح می شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه تعداد ۲۰ قطعه عکس با موضوع قاچاق سوخت در استان سیستان و بلوچستان در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان زاهدان برگذار می شود.


در بخشی از متن قاب نخست این نمایشگاه عکس به عنوان مقدمه نمایشگاه آمده است: روزانه ۶ میلیون لیتر گازوئیل ونفت از ایران به کشور پاکستان قاچاق می شود این میزان قاچاق در سال به حدود ۲ میلیارد لیتر می رسد. بیکاری ، خشکسالی و قیمت پایین سوخت در ایران نسبت به کشور پاکستان دلیل اصلی قاچاق سوخت است که باعث شده اکثر جوانان استان سیستان وبلوچستان به سمت این شغل پر سود و پرخطر بروند بیش از ۳ هزار خودرو در استان سیستان وبلوچستان مشغول حمل قاچاق مواد نفتی هستند.
صادق سوری متولد اَمرداد سال ۱۳۶۴ در زاهدان و دانش آموخته کارشناسی رشته عکاسی و تصویربرداری است. وی از عکاسان استان سیستان و بلوچستان است و در سال گذشته مسئولیت دبیراجرایی و عضویت در گروه داوری نخستین جشنواره عکس نگاران را برعهده داشت.

نمایشگاه عکس «قاچاق سوخت» ساعت ۱۶ عصر روز چهارشنبه ۳ اَمرداد در نگارخانه مجتمع ارشاد زاهدان گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان روز چهارشنبه ۱۰ اَمرداد از ساعت ۱۰ تا ۲۰ از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه دیدن کنند.
مجتمع ارشاد زاهدان در بلوار خرمشهر، خیابان خرمشهر ۱۴ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نشست عکاسی مستند با حضور منصوره معتمدی در اهر برگزار شد
پسین
نمایشگاه گروهی عکس «ترند» در خانه هنرمندان ایران

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست