1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « قدم های بی قرار » در لارستان

نمایشگاه عکس « قدم های بی قرار » در لارستان

نمایشگاه عکس از آثار عکاسی « امیر قیومی » با عنوان « قدم های بی قرار » در نگارخانه سبز لارستان در استان فارس برگزار می شود .
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه عکس که به مناسبت گرامی داشت اربعین حسینی و مراسم پیاده روی زائران از نجف تا کربلا برگزار شده است ، تعداد ۴۰ قطعه عکس در اندازه ۴۰ در ۶۰ سانتیمتر با عنوان « قدم های بی قرار » در نگارخانه سبز لارستان فارس به نمایش گذاشته است .
در قاب ابتدای این نمایشگاه عکس به قلم عکاس آمده است : هنر آنگاه که با مفاهیم عالی درهم آمیزد ، هنر متعالی را شکل می دهد . چه شوری است  که در گذر قرن ها همچنان گرم و تپنده عاشقان را به سرمنزل عشق می کشاند .
و چه زیبا گفت شهید آوینی : هزار و سیصد و چهل و پنج سال است که از عاشورا می گذرد و تو از خود می پرسی : پس این همه شور و اشتیاق و این همه شتاب در این راهیان شیدایی کربلا از چیست ؟
در آستانه ی اربعین حسینی سر بر آستان حضرت حماسه و احساس سائیده و خداوند را شاکرم که قدم های بی قرار دلداگان امام  حسین (ع)از کوچه پس کوچه های لار تا مسیر کربلا را  به قاب دیدگان مخاطبان بزرگوار تقدیم کنم , بدان امید که در گذر زمان , لحظه های بی بازگشت دلداگی عاشقان حسینی , در قاب هنر ماندگار شود .

نمایشگاه-امیر-قیومی-با-عنوان-قدم-های-بی-قرارعکاس در مسیر برگزاری نمایشگاه عکس « قدم های بی قرار » از راهنمایی ها و تجارب عکاسانی چون : داود عامری و محمد نوروزی بهره برده است .

امیر قیومی متولد مردادماه سال ۱۳۶۳ دانش آموخته مقطع کارشناسی رشته مهندسی صنایع با گرایش تولید صنعتی از دانشگاه می باشد و علاقه مندانه عکاسی را پس از سالهای دانشگاه در سال ۱۳۹۱ آموخته و تجربه کرده است . آثار وی تاکنون درنمایشگاه ها و فراخوان های مختلف کشوری به نمایشگاه راه پیدا کرده و برگزیده شده است .

نمایشگاه عکس «قدم های بی قرار » ساعت ۱۹ روز سه شنبه ۲۶ آبان ماه جاری گشایش یافته و این مراسم تا ساعت ۲۱ ادامه خواهد داشت . علاقه مندان می توانند تا پایان روز دوشنبه ۲ آذرماه سال جاری همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۲ از آثار ارایه شده در این نمایشگاه عکس دیدن کنند .
نگارخانه سبز در استان فارس ، شهرستان لارستان ، شهر جدید واقع شده است .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
فراخوان عضوگیری انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر
پسین
پایگاه آذ-فتو هشت ساله شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست