1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « نابجایی » در نگارخانه علیها

نمایشگاه عکس « نابجایی » در نگارخانه علیها

نمایشگاه انفرادی عکس سودابه شایگان با عنوان « نابجایی » از عصر روز جمعه ۱۱ دی ماه سال جاری در نگارخانه علیها در تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک نابجایی نگارخانه علیها سودابهدر نمایشگاه عکس « نابجایی » تعداد ۱۲ قطعه عکس در اندازه ۴۰ در ۶۰ سانتیمتر در معرض نمایش قرار گرفته است.
سودابه شایگان دانش آموخته مقطع کارشناسی عکاسی از دانشگاه هنر تهران است . وی فعالیت های خود را قبل از تحصیل در رشته عکاسی در زمینه ی سینما با ساخت فیلم کوتاه آغاز نمود و پس از ورود به دانشگاه فعالیت هایش را در زمینه عکاسی به طور جدی ادامه داد.

این عکاس در قاب نخست نمایشگاه عکس « نابجایی » با قلم خویش آورده است : نابجایی دعوتی است به دوباره دیدن آن چیزهایی که سرجایشان نیستند اما دیدن هر روزه ی آنها و کم دقتی ما در دیدنشان آنها را برایمان عادی جلوه داده است در اینجا میخواهیم لحظه ای مکث کنیم وغیر عادی بودن این صحنه های به نظر پیش پا افتاده را درک کنیم و به این سوال پاسخ دهیم که اگر یک نقاش چنین تصاویری را آفریده بود آثار او رئال محسوب می شدند ؟؟؟

نمایشگاه عکس « نابجایی » در ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۱ دی ماه گشایش یافته و تا ساعت ۲۱ این مراسم برجاست . علاقه مندان می توانند همه روزه تا پایان روز پنجشنبه ۱۷ دی ماه سال جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند .

نگارخانه علیها در تهران ، خیابان دکتر شریعتی ، نرسیده به میدان قدس ، کوچه ماهروزاده ، کوچه رمضانیان ، ابتدای کوچه احمدی مقدم (ایزد سابق) ، شماره ۳۱ ، طبقه اول واقع شده است .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس « نجف شکری » با عنوان « جنگ جنگ »
پسین
تسلیت به محضر مسعود امیرلویی و کرامت منظوری

به تازگي منتشر شده

فهرست