1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « نسیان » در نگارخانه کمال الملک

نمایشگاه عکس « نسیان » در نگارخانه کمال الملک

نمایشگاه انفرادی عکس از آثار معصومه موسوی با عنوان « نسیان » عصر روز پنج شنبه ۱۹ اسفند ماه جاری در نگارخانه کمال الملک فرهنگسرای شهریار گشایش می یابد.
نسیان معصومه موسوی در شهریاربه گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه تعداد ۱۱ قطعه عکس رنگی در اندازه ۵٠ در ۷٠ سانتیمتر با رویکرد مستند اجتماعی به نمایش گذاشته می شود.
این آثار که به صورت مجموعه داستانی از ابتدای سال ۹۵ گردآوری شده به موضوع بیماری آلزایمر و تبعات این بیماری در خانواده ای که یکی از اعضای آن دچار آلزایمر می‌باشد پرداخته است.

در بخشی از قاب نخست این نمایشگاه عکس آمده است: « … و سال قبل اتفاقی باعث شد به زندگی خانواده ای نزدیک شوم که عضو اصلی آن دچار آلزایمر بود.
نزدیک شدن من با دوربینم به این خانواده باعث شناخت عمیق تری از این عارضه در من شد. این روند در طی یک سال عکاسی من، من و دوربینم را درگیر احساسات درونی و انسانی نمود که خود را فارغ از پرداختن به این عارضه در میان این فضا و زندگی رها نمودم و با چشم دل عکس گرفتم.
لذت عکاسی همواره در زمان هایی که باعث شناخت بیشتر و درک بهتری از فضای پیرامون من میشود.
اینکه با این شناخت و تجربه وقد میتواند بر مخاطب عکس هایم تأثیر گذار باشد و با آنان همزاد پنداری کند انگیزه برپایی این نمایشگاه را برایم فراهم آورد.»

معصومه موسوی متولد مهر ماه سال ۱۳۷۱ و دانش آموخته مهندسی الکترونیک است. ایشان از عکاسان جوان عضو انجمن عکاسان شهریار می باشد که فعالیت خود را به صورت جدی در عرصه عکاسی از سال  ۹۴ آغاز کرده و به صورت حرفه ای دنبال می‌نماید.
نمایشگاه عکس « نسیان »  ساعت ۱۶ روز  پنجشنبه ۱۹ اسفند ماه جاری در نگار خانه کمال الملک گشایش یافته و تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد یافت
.علاقمندان میتوانند همه روزه به جز روزهای تعطیل تا پایان روز جمعه ۲۷ اسفندماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ از این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه کمال الملک در استان تهران، منطقه شهریار، انتهای خیابان ولیعصر(عج)، فرهنگسرای استاد شهریار واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
آیین پایانی چهارمین جشنواره سراسری عکس خانه دوست
پسین
داوران پنجمین جشنواره عکس وقف معرفی شدند

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست