1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « وهم » در گالری گلستان

نمایشگاه عکس « وهم » در گالری گلستان

نمایشگاهی از آثار عکاسی افشین آریافر با عنوان « وهم » از روز جمعه ۲۸ آبان ماه جاری در گالری گلستان برگزار می شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، در این نمایشگاه عکاس تعداد ۱۷ قطعه عکس سیاه سفید در اندازه ۶۰ در ۹۰ سانتیمتر با نگاهی مستقل و معنادار به نماهایی داخلی از معماری کهن حمام های قدیمی داشته است.

افشین اریافر - وهم در گالری گلستاندر قاب نخست نمایشگاه عکس « وهم » به عنوان استیتمنت نمایشگاه به قلم عکاس آمده است: حمام مکانی درگیر با اوهام و خرافه اما در‌آمیخته با تن آدمی است. آن هم از نوع حمام‌‌های قدیم که دیگر رو به ویرانی گذارده است. جایی برای زدودن پلشتی‌ها و گاه و بی‌گاه محلی برای مرگ و وهم و خیال و جن و پری. مجموعه عکس‌ها روایت بی‌واسطه‌ای است که خود توان ارتباط را بر می‌انگیزد.
حضوری کوتاه در بستری وهم آلود. چه بسیار کسان که رگ زدند و رگ زدندشان در این سیاه دخمه‌ای که حمام بود. چه مادران باکره‌ای که روحشان هنوز در برزخ این سیاهی سرگردان است. چه دلاله زنانی که در پی ربودن روح دختری معصوم به انگیزشی ملال‌آور واسطه وصل می‌شدند و حال نام‌های بی‌شماری که آمدند و رفته‌اند زین جا.

افشین آریافر متولد شهریور ماه سال ۱۳۵۳ از شیراز و دانش آموخته کارشناسی گرافیک و کارشناسی ارشد در رشته پژوهش هنر است. آریافر پیش از این نیز نمایشگاه هایی با عناوین: آرمنیا در سال ۱۳۸۷
، شهر فرنگ در سال ۱۳۹۳ ، من خود روانم در سال ۱۳۹۳ ، بربریت مدرن در سال ۱۳۹۳ ، ری فتوگرافی ارگ کریمخانی در سال ۱۳۹۵ را در سوابق خود دارد.

نمایشگاه عکس « وهم » افشین آریافر در ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۸ آبان ماه جاری گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خوهد داشت. علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان روز ۳ اذر ماه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند . گالری گلستان پنجشنبه ها تعطیل است.
نگارخانه گلستان در تهران ، خیابان دروس ، خیابان کماسایی ، شماره ۳۲ واقع شده است .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
تسلیت به عکاس « بابک فروتنی »
پسین
فراخوان مسابقه عکس اربعین حسینی با عنوان « من و دوست اربعینی ام »

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست