1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « گُلی » در بوشهر

نمایشگاه عکس « گُلی » در بوشهر

نمایشگاه عکس « آریادخت جهانبخشان » با عنوان « گلی » از روز پنجشنبه ۵ اسفند ماه جاری در عمارت بیلیارد بوشهر گشایش می یابد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، آریادخت جهان بخشان به عنوان عکاس این نمایشگاه تعداد ۴ قطعه عکس رنگی در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر را به نگاهی مستند به موضوعی اجتماعی به نمایش می گذارد.
آریادخت جهان بخشاندر بخشی از قاب نخست نمایشگاه عکس « گلی » به قلم عکاس آمده است: موضوع در مورد دختر، پسرانی هستند که در خانه ای برای مصرف مواد ، گرد هم آمده اند و آن گروه پس از گذشت سه سال ترک کرده است و امروزه مشغول ساختن هنرهای دستی هستند. از آنجا که همیشه علاقمند سوژه های بکر و ناب هستم، این سوژه ها را انتخاب کردم تا از دید مردم پنهان نباشد.
امیدوارم با برگزاری این نمایشگاه بتوانم گره ای از مشکلات اجتماع بردارم.

آریادخت جهانبخشان متولد بهمن ماه سال ۱۳۶۵ و دانش آموخته کارشناسی آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد واحد مرودشت است که از سال ۱۳۹۰ به شکل جدی عکاسی را دنبال می کند.
نمایشگاه عکس « بندر و دریا »، « گمرک و دریا »، « بهشت شور »، « به آفتاب سلامی دوباره خواهم کرد » از دیگر نمایشگاه های برگزار شده عکاس است که کتاب عکس « بهشت شور » ایشان در قالب یکی از تالیفات عکاس پیش تر در «پایگاه تخصصی کتاب عکس» به نشانی: KetabeAks.ir معرفی شده است.

نمایشگاه عکس « گُلی » ساعت ۱۸ روز پنجشنبه ۵ اسفندماه جاری گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان روز جمعه ۱۳ اسفند ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ از این نمایشگاه عکس دیدن کنند.
نگارخانه بیلیارد در شهر بوشهر، بافت قدیم، (بین درمانگاه ابوالفضل و شیرینی فروشی زیتون)، عمارت بیلیارد واقع شده است.
پیشین
قدر اینگونه عکس ها را بیشتر بدانیم
پسین
حراج عکس ها در گالری شماره شش

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست